فیلم لبخند 2 در حال آماده سازی است

اما در حال حاضر، هیچ اطلاعات دیگری در دسترس نیست به جز اینکه پارکر فین قرار است برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه ترسناک Smile 2 بازگردد. Smile با بودجه کم حدود 17 میلیون دلار تولید شد و توانست بیش از 216 میلیون دلار فروش کند. باکس آفیس جهانی، تبدیل شدن به اولین فیلم ترسناک اصلی از سال 2016 که بیش از یک هفته در صدر باکس آفیس آمریکای شمالی قرار گرفت. سوزی بیکن، جسی اشر، کایل گالنر، کیتلین استیسی، کول پن و راب مورگان از جمله بازیگرانی هستند که در Smile به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم Smile در ابتدا برای سرویس استریم پارامونت پلاس تولید شد اما نمایش آزمایشی بسیار مثبت آن استراتژی این فیلم ترسناک را تغییر داد و این فیلم ترسناک نیز عملکرد بسیار موفقی را در جعبه به ثبت رساند. -office. برایان رابینز، رئیس و مدیر عامل پارامونت در بیانیه ای گفت: “موفقیت چشمگیر Smile گواهی بر سینمای منحصر به فرد و تازه پارکر است و ما از اینکه او پارامونت را به عنوان خانه خود انتخاب کرده است، هیجان زده هستیم.”

فیلم لبخند که اقتباسی از فیلم کوتاه لورا نخوابید در سال 2022 به موفقیت بزرگی در گیشه تبدیل شد و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله این فیلم ترسناک ساخته می شود. هالیوود ریپورتر گزارش داد که پارامونت پیکچرز قراردادی چند ساله و چند قسمتی با پارکر فین، کارگردان لبخند، برای کارگردانی، نویسندگی و تولید فیلم های ترسناک امضا کرده است و یکی از اولویت های اصلی آن ها ساخت فیلم لبخند ۲ است.

بخوانید  نبردهای هیجان انگیز بین Autobots و Maximals در تریلر نهایی Transformers: Rise of the Beasts

پارامونت پیکچرز پس از امضای قراردادی چند ساله با پارکر فین برای تولید فیلم های ترسناک به دنبال تولید این فیلم است. لبخند 2 است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر