آپدیت جدید Steam Deck به شما امکان می دهد بازی های نصب شده را از رایانه شخصی به دک منتقل کنید

پست وبلاگ رسمی Steam برای این ویژگی فهرستی از الزامات برای انتقال بازی های محلی به کار را ارائه می دهد و این لیست شامل موارد زیر است:

  • هر دو دستگاه باید به Steam متصل باشند و بتوانند در شبکه محلی باشند.
  • هر دو حساب Steam باید اجازه انتقال فایل را بدهند.
  • حساب انتقال فایل ها باید غیرفعال باشد، به این معنی که هیچ دانلود یا بازی فعالی در حال اجرا نیست.
  • بازی منتقل شده باید توسط هر دو کاربر Steam عمومی و قابل بازی باشد.
  • بازی در حال انتقال باید دارای آخرین آپدیت بر روی دستگاه انتقال دهنده فایل ها باشد.

جزئیات دریچه آخرین به روز رسانی برای دستگاه بازی قابل حمل Steam Deck خود، و شامل توانایی انتقال بازی ها و فایل های بازی نصب شده بین رایانه شخصی و Steam Decks از طریق یک شبکه محلی است.

به‌روزرسانی جدید Steam Deck همچنین چندین باگ و ویژگی‌های جدید را برطرف می‌کند، فهرستی که شامل اضافه شدن بازی‌های پخش جریانی به فیلتر «آماده بازی»، پشتیبانی از کنترلر سونی DualSense Edge – از جمله پشتیبانی از نقشه‌برداری مجدد دکمه برگشت – و کاهش چشمک زدن پس زمینه هنگام پیمایش صفحه اصلی.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

THE نقل و انتقالات شبکه محلی بازی Steam– همانطور که به طور رسمی نامیده می شوند – به کاربر امکان می دهد فایل های نصب کننده و به روز رسانی را از یک رایانه به رایانه دیگر یا از رایانه به Steam Deck کپی کند، تا زمانی که هر دو دستگاه به یک شبکه محلی متصل هستند. این ویژگی همچنین به هر کاربر اجازه می‌دهد تصمیم بگیرد که ترجیح می‌دهد با چه کسی منتقل شود – فقط دستگاه‌هایی که به همان حساب وارد شده‌اند، دستگاه‌های متعلق به دوستان حساب فعال یا هر کاربر Steam.

بخوانید  هیدن کریستنسن درباره صحنه تکان دهنده جنگ ستارگان که در آن گروهی از کودکان را می کشد منعکس می کند.

این آخرین به‌روزرسانی برای Steam Deck اکنون برای همه کاربران موجود Steam Deck در دسترس است. برای کسانی که Steam Deck ندارند، می توان آن را در خود خریداری کرد صفحه رسمی استیم.