سریال God of War برای آمازون تایید شد

شبکه آمازون به طور رسمی مجوز ساخت سریال God of War را داده و اطلاعاتی از تاریخچه و اتفاقات آن منتشر شده است.

کریتوس و آترئوس سوار بر قایق در بازی God of War

سریال God of War بر روی کریتوس، یک جنگجوی یونانی با گذشته ای خونین متمرکز است که خود را از یونان به پادشاهی نورس میدگارد تبعید می کند و سلاح های خود را برای همیشه آویزان می کند. وقتی همسر کریتوس می میرد، او و پسرش وارد ماجراجویی خطرناکی می شوند تا خاکستر همسرش را که آرزوی در حال مرگ اوست، در بلندترین قله پراکنده کنند. کریتوس به سرعت متوجه می شود که این یک ماجراجویی حماسی است که پیوندهای پدر و پسر را آزمایش می کند، زیرا کریتوس مجبور می شود با خدایان و هیولاهای جدید مبارزه کند.

مارک فرگوس و هاوک اوتسبیسازندگان و تهیه کنندگان اجرایی سریال The Expanse با هم ریف جودکینز، تهیه کننده و مجری سریال The Wheel of Time، با PlayStation Productions و بخش تلویزیونی Sony Pictures برای ساخت مجموعه God of War همکاری خواهد کرد. گفته می شود این مجموعه قرار است داستان دو نسخه آخر بازی God of War را پوشش دهد که اتفاقات آن در دنیای اساطیری نورس رخ می دهد.

سری بازی های God of War در سال 2005 کار خود را آغاز کرد و تاکنون 7 نسخه از این بازی تولید و منتشر شده است. اولین بازی God of War برای کنسول پلی استیشن 2 منتشر شد و در طول 6 قسمت اول که 2 نسخه برای PSP و 4 نسخه برای کنسول پلی استیشن تولید شد، شاهد نبرد کریتوس با خدایان یونان بودیم. مدتی پیش بازی God of War Ragnarok برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 منتشر شد که آخرین بازی داستانی نوردیک از سری God of War بود.

بخوانید  رئیس سابق بلیزارد می خواهد بتواند در پایان بازی به توسعه دهندگان کمک کند

اسفند ماه گذشته خبری منتشر شد که حاکی از آن بود آمازون و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در حال مذاکره برای ساخت یک اقتباس تلویزیونی بر اساس مجموعه بازی God of War هستند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونساخت سریال God of War تایید شد. آمازون رسما اعلام کرد که برای ساخت سریال God of War چراغ سبز نشان داده است. علاوه بر سری God of War، استودیوی آمازون نیز سری Fallout را توسعه می دهد و همچنین مجموعه ای بر اساس مجموعه بازی Mass Effect ارائه می دهد.

مقاله مرتبط: