آمار بازی 2022 خود را در سایت پلی استیشن بررسی کنید

این وب‌سایت عملکردی شبیه به Spotify Wrapped و Apple Music Replay دارد که موسیقی‌هایی را که کاربر بیشترین گوش را به عنوان تصاویر قابل اشتراک‌گذاری ایجاد می‌کند. قابلیتی که هر سال در ماه دسامبر در شبکه های اجتماعی محبوب می شود. کسانی که Wrap-Up امسال را مشاهده کنند، یک کد برای عکس پروفایل Astrobot دریافت خواهند کرد.

طبق روال چند سال گذشته، سونی امسال وب سایت PlayStation Wrap-Up 2022 را راه اندازی کرده است. در این وب سایت بازیکنان می توانند آمارهای مختلفی مانند تعداد ساعات بازی، تروفی هایی که به دست آورده اند و سایر آمارهای مربوط به آن را مشاهده کنند. امسال. 2022 را ببینید. لازم به ذکر است که تمامی این آمار به جز تعداد بازی های پلی استیشن پلاس که کاربر دریافت کرده است را می توانید در قسمت پروفایل کنسول پلی استیشن 5 مشاهده کنید.

پلی استیشن امسال سال خوبی را پشت سر گذاشت و از بازی های بزرگ امسال آن می توان به God of War Ragnarok، The Last of Us Part I و Horizon: Forbidden West اشاره کرد. اولین بسته الحاقی Horizon: Forbidden West به تازگی معرفی شده است، این بسته در سال 2023 برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

این بسته الحاقی Burning Shores نام دارد و بازیکنان را به لس آنجلس و کالیفرنیا می برد. علاوه بر این، بازی The Last of Us Part I که برای پلی استیشن 5 منتشر شد، قرار است برای رایانه های شخصی و استیم نیز منتشر شود. سونی درباره بازی God of War Ragnarok گفت که این اثر از نظر سرعت فروش بهترین بازی اول شخص در تاریخ پلی استیشن است.

بخوانید  انصراف نامزد جنجالی بدترین بازیگر زن در رشته تمشک طلایی 2023

گیمرها می توانند با مراجعه به وب سایت PlayStation Wrap-Up 2022 اطلاعات بازی های خود را در سال جاری در پلی استیشن بیابند.