ساخت فصل چهارم سریال ماندالوریان به دلیل اعتصاب نویسندگان به تعویق افتاد

علاوه بر این، طرفداران جنگ ستارگان به زودی می‌توانند اولین سریال Ahsoka را از آگوست امسال (اوت یا سپتامبر) در دیزنی پلاس ببینند و سپس سریال Skeleton Crew در اواخر سال 2023 از آن شبکه پخش خواهد شد.

پدرو پاسکال، کتی اسکاف، کارل ویتر، جیانکارلو اسپوزیتو، امیلی پرستو و امی سداریس، در این میان بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال ماندالوریان حضور دارند و به ایفای نقش پرداختند که انتظار داریم در فصل چهارم این سریال شاهد بازگشت تعداد بیشتری از این بازیگران باشیم. مثل سه فصل گذشته جان فاورو و دیو فیلونی آنها مسئولیت تولید فصل چهارم سریال ماندلوریان را بر عهده خواهند داشت.

به همین دلیل است که تولید Daredevil: Born Again به طور موقت متوقف شده است. اعتصاب نویسندگان به زودی وارد سومین هفته خود می شود. در حال حاضر اطلاعات کمی از داستان و اتفاقات فصل چهارم سریال The Mandalorian در دسترس است، اما با توجه به پایان فصل سوم، انتظار می رود دین جارین دوباره به عنوان یک مزدور از فضا ظاهر شود. در مقابل، بو-کاتان تلاش می کند تا سیاره ماندالور را احیا کند.

قبل از اینکه تو شروع کنی زمانی که فصل سوم سریال ماندالوریان پخش شد، جان فاورو در مصاحبه ای اعلام کرد که او و دیو فیلونی فیلمنامه فصل چهارم سریال ماندالوریان را نوشته اند. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونظاهرا ساخت فصل چهارم این سریال محبوب دنیای جنگ ستارگان به تاخیر افتاده است. منابع نزدیک می گویند که شروع تولید فصل چهارم سریال Mandalorian احتمالاً به دلیل اعتصاب اخیر به تعویق خواهد افتاد. پس از آن است که جان فاورو مشخص می کند که نگارش فیلمنامه فصل چهارم به پایان رسیده است.

بخوانید  تاریخ انتشار Scary 3 تغییر کرد

برایس دالاس هاوارد در پشت صحنه فصل دوم The Mandalorian

به هر حال منابع ددلاین می گویند که شروع فصل چهارم سریال ماندلوریان برای شهریور ماه سال جاری (شهریور یا مهر) برنامه ریزی شده بود، اما حالا گفته می شود احتمالاً به دلیل اعتصاب نویسندگان، پخش آن به تعویق خواهد افتاد. گفته می شود پس از شروع اعتصاب اخیر، دیگر نویسنده ای در پشت صحنه تولید نیست و همچنین بسیاری از فیلمسازان و نویسندگان از همکاری تا زمانی که توافق خوبی حاصل شود، خودداری می کنند که منجر به توقف تولید شد. بسیاری از آثار متوقف شد.

به نظر می رسد اعتصاب نویسندگان کشوری باعث شده تا فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال ماندالوریان متوقف و به تعویق بیفتد.