دنباله The Lies of P با Unreal Engine 5 در دست توسعه است


طبق اطلاعات منتشر شده، دنباله Lies of P احتمالا با Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد.

دو شرکت Neowise و Round 8 بازی اکشن نقش آفرینی Lies of P را در سپتامبر امسال منتشر کردند که مورد تحسین منتقدان قرار گرفت. سازندگان موفق شدند با الهام از آثار Soulslike از جمله Bloodborne نسخه ای متفاوت و با کیفیت از داستان پینوکیو بسازند و ویژگی های منحصر به فردی را در بازی گنجانده باشند.

سازندگان بازی Lies of P با Unreal Engine 4 توسعه یافته اند و حالا به نظر می رسد که دنباله این بازی با Unreal Engine 5 ساخته شود.این خبر بر اساس لیست مشاغل استودیو NeoWise منتشر شده است که به توسعه Lies اشاره می کند. از P 2 با UE5. این موتور گرافیکی جدید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا علاوه بر بهبود گرافیک دنباله، راه های جدیدی برای خلاقیت پیدا کنند. به طور خاص، Unreal Engine 5 نورپردازی پویا و همچنین کیفیت گرافیکی بالاتر و عملکرد فنی بهینه‌تر را امکان‌پذیر می‌کند.

همچنین امکان توسعه مناطق متراکم تر و ساختارهای پیچیده تر وجود خواهد داشت که در گذشته با Unreal Engine 4 در UE5 امکان پذیر نبود. علاوه بر دنباله Lies of P، بازی‌های دیگری مانند Avowed Remake، Stalker 2، Tekken 8، The Witcher، Hellblade 2 و The Witcher 4 با Unreal Engine 5 ساخته شده‌اند. ساخت دنباله Lies of P به تازگی تایید شده است. و تا رونمایی و عرضه آن فاصله داریم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازیگر نقش شرور در Nobody 2 مشخص شد