دفتر می تواند برگردد، اما نه آن طور که شما فکر می کنید



ممکن است آفیس راه اندازی مجدد نشود، اما به نظر می رسد این سری به نوعی به شیوه ای متفاوت بازگشته است. منابع گفتند ضرب الاجل که گرگ دانیلز، کهنه کار The Office، از امروز، 16 ژانویه، اتاق توسعه را برای “نویسندگان مورد اعتماد” خود راه اندازی می کند تا ایده هایی را برای نسخه دیگری از The Office مطرح کنند.

این نسخه تازه معرفی شده The Office یک راه‌اندازی مجدد نخواهد بود، بلکه می‌تواند نمایشی باشد که در محل کار متفاوتی با شخصیت‌های جدید اتفاق می‌افتد. با این حال، این گزارش بیان می‌کند که این سریال در همان جهان وجود خواهد داشت، که امکان حضور شخصیت‌ها و رویدادهای سریال NBC یا ارجاع به دنباله آن را باز می‌گذارد.

The Office بر اساس سریال BBC توسط Ricky Gervais و Stephen Merchant در دفاتر شرکت تخیلی کاغذ Dunder Mifflin در اسکرانتون پنسیلوانیا ساخته شده است. هنوز مشخص نیست که داستان یا محل یک سری بعدی احتمالی چه می تواند باشد.

در نسخه آمریکایی The Office، ایده این بود که یک گروه مستندساز کارگران را در زندگی حرفه ای و شخصی آنها دنبال می کردند. یکی از احتمالاتی که دنیلز مطرح می‌کند این است که یک راه‌اندازی مشابه داشته باشیم، اما با دفتری متفاوت و گروهی متفاوت از مردم.

The Office در سال 2005 شروع به کار کرد و به مدت 9 فصل پخش شد و در سال 2013 به پایان رسید. استیو کارل، بازیگر نقش مایکل اسکات، سریال را در فصل 7 ترک کرد. در این سریال همچنین جان کرازینسکی، راین ویلسون، بی.جی. نواک، جنا فیشر، لزلی دیوید بیکر، بازی کردند. میندی کالینگ، کیت فلانری، فیلیس اسمیت، برایان بامگارتنر، اد هلمز، کریگ رابینسون، ملورا هاردین و اسکار نونز.

بخوانید  احتمال سازگاری پلی استیشن 5 با بازی‌های PS3 در پتنت جدید سونی

کارل گفت شخصیتی مانند اسکات در آب و هوای امروزی با شوخی های نامناسب خود پرواز نمی کند.

آفیس همچنان از نظر سندیکایی بسیار محبوب و پرسود است. NBCUniversal 500 میلیون دلار به نتفلیکس پرداخت تا همه قسمت‌ها را در سرویس استریم خود یعنی Peacock منتشر کند.

در کشورهای دیگر در سراسر جهان، مانند استرالیا، The Office قبلا با بازیگران جدید بازسازی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر