یوبی سافت پلاس گزینه های جذاب جدیدی را برای بازیکنان ارائه می دهد


سرویس Ubisoft Plus در رایانه شخصی دو سطح اشتراک جدید با محتوای متفاوت ارائه می دهد.

به نظر می رسد یوبی سافت در حال برنامه ریزی برای ایجاد تغییرات عمده در سرویس اشتراک Ubisoft Plus خود است. این ناشر فرانسوی همزمان با انتشار پیش بینی شده Prince of Persia: The Lost Crown از تغییراتی در سطح و محتوای سرویس اشتراک خود خبر داد.

Ubisoft Plus اکنون دو سطح اشتراک جدید را روی رایانه شخصی ارائه می دهد. طبقه اول با قیمت 18 دلار در ماه و طبقه دیگر کلاسیک با قیمت 8 دلار در ماه است. سطح برتر به خریداران اجازه می دهد تا بازی های جدید یوبی سافت را در روز اول عرضه تجربه کنند. این مشترکین همچنین می‌توانند نسخه‌های دسترسی زودهنگام بازی‌های جدید را دریافت کنند و در دوره‌های ماهانه جوایز اضافی دریافت کنند.

از سوی دیگر، سطح کلاسیک Ubisoft Plus در رایانه شخصی، بیشتر بر روی بازی‌های قدیمی‌تر یوبی‌سافت تمرکز دارد و به بازیکنان امکان دسترسی به مجموعه‌ای از بازی‌های Ubisoft مربوط به سال‌های گذشته و همچنین چند بازی خدمات زنده را می‌دهد.

بازی های یوبی سافت

فیلیپ ترمبلی، مدیر خدمات اشتراک در Ubisoft، تفاوت بین دو سطح اشتراک جدید Ubisoft Plus را توضیح داد: «طرح Premium به معنای دسترسی روز اول به بازی‌های جدید است. علاوه بر این، در برخی موارد، مانند Prince of Persia: The Lost Crown، مشترکین می‌توانند زودتر به بازی آینده دسترسی داشته باشند. «خریداران در این سطح اشتراک می‌توانند از پشتیبانی ما با کاتالوگ بازی‌های آینده ما بهره ببرند و از نسخه‌های ممتاز بازی‌ها، بسته‌های الحاقی و جوایز ماهانه لذت ببرند.»

بخوانید  قرارداد ادغام با مایکروسافت تنها راه ارائه بازی های Activision برای خدمات اشتراک است

از سوی دیگر، سطح کلاسیک یوبی‌سافت پلاس به شما امکان می‌دهد بازی‌های قدیمی‌تری مانند Far Cry 6 و Watch Dogs: Legion و همچنین بازی‌های سرویس‌گرا مانند Rainbow Six Siege را کشف کنید. فهرست بازی‌های این سطح به مرور زمان گسترش می‌یابد و یوبی‌سافت آن را در لایه‌های اضافی و پریمیوم پلی‌استیشن پلاس ادغام می‌کند. یوبی سافت همچنین تأیید کرده است که مشترکین فعلی Ubisoft Plus Access در رایانه شخصی هیچ تغییری در قیمت اشتراک خود نخواهند دید و تمام خدمات و هزینه های ماهانه آنها بدون تغییر باقی می ماند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر