حجم فروش بازی Metro Exodus از 8.5 میلیون نسخه گذشت

Embriser Group در نشست مالی سه ماهه اخیر این شرکت اعلام کرد که Metro Exodus از زمان عرضه آن در سال 2019 بیش از 8.5 نسخه در سراسر جهان در تمام پلتفرم ها فروخته است. فروش این بازی در سه ماهه اول سال 2023 (بین ژانویه تا مارس سال جاری) به 500000 نسخه رسید. . علاوه بر این، گروه Embracer اعلام کرد که بازی Metro Exodus توسط بیش از 10 میلیون بازیکن تجربه شده است.

گروه Embracer اعلام کرد که Metro Exodus بیش از 8.5 میلیون نسخه در تمام پلتفرم ها فروخته است.

اگرچه در عصر بازی های چند نفره و سرویس های زنده، روز به روز از تعداد بازی های تیراندازی اول شخص کاسته می شود، اما تعداد کمی از آنها هر از گاهی می آیند و جای خود را در دل طرفداران باز می کنند. بازی های مترو 4A Games یکی از همین آثار است. در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر می شویم که بازی Metro Exodus به عنوان آخرین نسخه از این سری پسا آخرالزمانی همچنان از نظر فروش به عملکرد خوب خود ادامه می دهد.

در حال حاضر 4A Games بر روی نسخه بعدی سری Metro برای پلتفرم های پلی استیشن 5، Xbox Series X کار می کند.Xbox Series S کامپیوتری است که قرار است بر اساس حمله روسیه به اوکراین ساخته شود. اوایل امسال گزارش شد که این بازی در اواخر سال 2023 معرفی و در سال 2024 عرضه خواهد شد. 4A Games همچنین در حال توسعه بازی چند نفره مستقل Metro و سری جدید تیراندازی های اول شخص است.

بخوانید  PlayStation Showcase در ماه می – گزارش

تحریریه مجله بازی یک گیمر