امکان لغو بازی پلی استیشن 5 توسط Deviation Games

کالین موریارتی گفت در حالی که استودیو Deviation Games احتمالا می تواند از این وضعیت بحرانی خارج شده و به پروژه دوم برود، به نظر نمی رسد سرمایه گذاری مالی و مشارکت بیشتری با پلی استیشن وجود داشته باشد. در ژانویه سال گذشته، Studio Division از افتتاح شعبه دیگری در کانادا برای تسریع در کار بر روی اولین پروژه خود خبر داد. با این حال، در اواخر سال 2022، گزارش شد که جیسون بلوندل از این استودیو جدا شد.

پس از شروع کار در سال 2021، استودیوی مستقل Deviation Games از همکاری با سونی برای توسعه یک بازی چند نفره جدید برای پلی‌استیشن 5 و رایانه شخصی خبر داد. از آن زمان تاکنون جزئیات کمی از بازی منتشر شده است، اما گزارش های اخیر حاکی از وضعیت آشفته داخلی در استودیو است که منجر به اخراج تعدادی از کارمندان دیویژن شده است.

کالین موریارتی در پادکست Sacred Symbols اعلام کرد که اولین بازی پلی استیشن 5 که توسط Deviation Games ساخته شده بود، لغو شده است.

حال در میان جدیدترین اخبار بازی، متوجه شدیم که ظاهرا اولین بازی پلی استیشن 5 که توسط استودیو Deviation Games ساخته شده بود، کنسل شده است. کالین موریارتی در پادکست نمادهای مقدس، او اعلام کرد که از اخراج کارکنان بخش قبل از اعلام رسمی مطلع بوده است. این گزارشگر می گوید از همین منبع از لغو بازی PS5 توسط استودیو مطلع شده است. این با شایعات اخیر مبنی بر لغو بازی مطابقت دارد.

بخوانید  ارائه 12 ایده هدیه سازمانی (قیمت مناسب + کاربردی) - رونیکس