مایکروسافت در رویداد بیلد 2023 قوانین بازی در دنیای سیستم عامل ها را تغییر داد

با اضافه شدن دستیار هوش مصنوعی به ویندوز، به نظر می رسد که مایکروسافت قوانین بازی را در زمینه سیستم عامل به کلی تغییر داده است و حال باید دید که آیا گوگل و اپل نیز حاضرند پای هوش مصنوعی را باز کنند. . به سیستم عامل آنها.

در مراسم دیشب نیمی از رونمایی ها به هوش مصنوعی و نیمی دیگر به چیزهای جدید ویندوز 11 اختصاص داشت که با هم به آنها می پردازیم.

8 اتفاق مهم که در روز اول کنفرانس Microsoft Build 2023 رخ داد

1- ارائه دستیار هوش مصنوعی “Microsoft 365 Kopilot” برای ویندوز 11 و اج

اکنون در رویداد بیلد امسال که شب گذشته به صورت حضوری با سخنرانی ساتیا نادلا در سیاتل واشنگتن برگزار شد و تا فردا ادامه خواهد داشت، مایکروسافت نشان داده است که در رقابت با گوگل در زمینه هوش مصنوعی و تقریباً همه چیزهایی که در این رویداد معرفی شد از Kopilot آمده است. آن را برای ویندوز 11 و اج برای نوشتن کد در ترمینال ویندوز دریافت کنید، بوی هوش مصنوعی می دهد.

همین چند هفته پیش، ساندار پیچای در رویداد سالانه Google I/O آنقدر از کلمه هوش مصنوعی استفاده کرد که ویدیوی طنز او حتی از تیک توک خارج شد و ما به شوخی گفتیم که نام رویداد باید به گوگل تغییر می کرد. هوش مصنوعی امسال

البته بسیاری از تحلیلگران فکر می کردند که مایکروسافت رونمایی از قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی را تا زمان انتشار ویندوز 12 به تعویق می اندازد. اما به نظر می رسد رقابت با گوگل ردموندی ها را بیش از پیش هیجان زده کرده است.

بخوانید  نقد و بررسی انیمیشن Mauka: انیمیشن جذاب آهنگ جنگلی اوکراینی

اگر از همه اخبار مربوط به هوش مصنوعی خسته شده اید کاملاً درست می گویید! اما این نمی تواند انجام شود. دنیای فناوری چند سالی است که خود را برای شیرجه زدن به اقیانوس هوش مصنوعی آماده می کند و حالا که اکثر غول های فناوری به آب زده اند باید منتظر اخبار بیشتری در زمینه هوش مصنوعی باشیم.AI.