جدیدترین تریلر فیلم Ghostbusters: Frozen Empire یک شهر یخ زده نیویورک را نشان می دهد

سونی پیکچرز به تازگی تریلر جدید و نهایی بازی Ghostbusters: Frozen Empire را منتشر کرده است تا طرفداران را بیشتر منتظر بمانند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از قسمت جدید سریال Ghostbusters منتشر شد. سونی پیکچرز به تازگی تریلر جدید یک دقیقه ای Ghostbusters: Frozen Empire را منتشر کرده است و در واقع آخرین تریلر این فیلم است که طی آن شاهد تصاویر بیشتری از وقایع این فیلم هستیم. همانند نمایش های قبلی، Ghostbusters در این نمایش نیز با تهدید خطرناکی روبرو هستند که ممکن است عصر یخبندان جدیدی را آغاز کند. سپس دو نسل از شکارچیان ارواح متحد می شوند تا این تهدید را متوقف کنند. در زیر می توانید تریلر را تماشا کنید:

از آپارات دانلود کنید

گیل کنعانکارگردان فیلم Monster House و نویسنده فیلم Ghostbusters: Afterlife، کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه Ghostbusters: Frozen Empire را بر عهده داشته است. جیسون ریتمن، کارگردان فیلم Ghostbusters: Afterlife که پیش از این انتظار می رفت برای کارگردانی دنباله نیز بازگردد، به عنوان نویسنده و تهیه کننده در Ghostbusters 4 بازگشته است. Ghostbusters: Afterlife بیش از 204.4 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی در سال 2021 فروخت.

پل راد، کری کین، فین ولفهارد، مک کنا گریس، کمیل نانجیانی، پاتون اسوالت، سلست اوکانر، لوگان کیم، دن آیکروید، بیل موری، ارنی هادسون و آنی پاتس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ghostbusters: Afterlife بازی کرده‌اند. . Through Role Played Soul Hunters: The Frozen Empire داستان دو نسل از شکارچیان روح را دنبال می کند که باید قبل از شروع دومین عصر یخبندان با یک تهدید جدید مقابله کنند و جهان را نجات دهند.

بخوانید  ریچر برای فصل سوم تمدید شد

Ghostbusters: Frozen Empire قرار است در 22 مارس 2024 (3 آوریل 1403) اکران شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر