توسعه دهندگان Peppa Pig: World Adventures توضیح می دهند که چرا ملکه را در بازی ترک کردند

Peppa Pig: World Adventure در 17 مارس برای Xbox Series X|S، Xbox One، PS5، PS4، Switch و PC منتشر شد. یکی دیگر از بازی های Peppa Pig سال گذشته به نام My Friend Peppa منتشر شد. این بازی به بازیکنان این امکان را می‌داد که آواتار حیوانات خود را سفارشی کنند و از مکان‌های نمایش تلویزیونی با Peppa مانند ساحل، کوه‌های برفی سرد، خانه پپا و پارک موضوعی شهر سیب زمینی بازدید کنند.

استر زانون از ناشر Outright Games نیز به اشتراک گذاشت که “تصمیم بسیار سریع” برای نگه داشتن او در بازی بود، و افزود که وقتی خبر درگذشت او منتشر شد، همه درگیر در توسعه فکر کردند که او باید بماند، زیرا “…” او وجود داشت و او در برنامه حضور دارد… کوتاه کردن او به نوعی ناعادلانه بود. او برای همه ما تاریخ است.”

در Peppa Pig: World Adventures، بازیکنان می‌توانند به مکان‌های مختلف در سراسر جهان مانند پاریس، استرالیا و لندن سفر کنند. فصل لندن به طور خاص پپا پیگ، خانواده و دوستانش را در حال بازدید از کاخ باکینگهام می‌بیند، جایی که با ملکه ملاقات می‌کنند. هنگامی که بازی در ماه گذشته راه اندازی شد، کلیپی از این صحنه در فضای مجازی پخش شد که نشان می داد ملکه با Peppa Pig از میان گودال ها می پرد و به دنبال آن یک رنگ محو به سیاه در صفحه In Memorium مرگ او را تایید می کند.

استودیو Pettons، توسعه‌دهنده Peppa Pig: World Adventures، توضیح داده است که چرا تصمیم گرفته است تا ملکه فقید الیزابت دوم را پس از مرگش در سال گذشته در این بازی حفظ کند.

بخوانید  خط وینیل نرم لاک‌پشت نینجا Mondo's Teenage Mutant دو شخصیت مورد علاقه طرفداران دیگر را اضافه می‌کند.

مورال اضافه کرد که فکر می کند همه از اینکه ملکه را در بازی نگه داشته اند خوشحال هستند و گفت: “با وجود اینکه او اینجا نیست، آنها افراد بسیار خوبی در سراسر جهان هستند و بچه ها در حال بازی هستند. [Peppa Pig: World Adventures]و آنها ملکه را ملاقات می کنند و یاد می گیرند که او کیست، زیرا او برای دهه ها شخصیت مهمی در بریتانیا و سراسر جهان بوده است.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مورال اضافه کرد که حذف لندن از بازی “درست به نظر نمی رسد” و گفت که این “به معنای کاهش محتوا و کاهش لذت بازی است. در پایان، اگر بچه ها آن را دوست داشته باشند، این همه حساب است. ، حدس می زنم.”

دیوید مورال، تهیه کننده اصلی فیلم، در مصاحبه ای گفت: «متاسفانه ملکه در حین توسعه درگذشت، و تا آن زمان ما قبلاً شخصیت ملکه را اجرا کرده بودیم و کل سفر را به لندن انجام داده بودیم. یوروگیمر. زمانی که این خبر رسید، بحث در مورد چگونگی حل مشکل وجود داشت، زیرا بدیهی است که گزینه‌های مختلفی وجود داشت. می‌توانستیم سفر را حذف کنیم، می‌توانستیم لندن و ملکه را از بازی حذف کنیم، این یک گزینه بود. “

تحریریه مجله بازی یک گیمر