افزایش چشمگیر فروش Final Fantasy 16 پس از نمایشگاه دیروز

جالب اینجاست که رتبه اول به نسخه لوکس 100 دلاری بازی اختصاص دارد و نسخه معمولی 70 دلاری رتبه چهارم را به خود اختصاص داده است. به جرات می توان گفت که ویترین جدید Final Fantasy 16 گیمرها را تحت تاثیر قرار داده است. زیرا آنها حاضرند از روز اول صد دلار برای این بازی نقش آفرینی جدید بپردازند.

ظاهرا طی چند هفته گذشته این بازی در فضای اینترنت مشکوک شده است. برخی به گیم پلی و گرافیک بازی مشکوک بودند و به همین دلیل طرفدار اول گفت که صحبت در مورد بازی از بین رفت. لازم به ذکر است که با وجود فاصله دو ماهه با تاریخ انتشار، مراحل اصلی ساخت Final Fantasy 16 به پایان رسیده است.

پس از ویترین دیروز، فروش بازی بازی Final Fantasy 16 خیلی بیشتر شد. دیروز شاهد یک دموی طولانی از بازی Final Fantasy 16 در طول PlayStation State of Play بودیم و امروز این بازی از آثاری مانند Star Wars Jedi: Survivor، NBA 2K23، Resident Evil Remake 4 و Dead Space Remake در بالای پرفروش ترین ویدیوی آمازون آمریکا گذشت. بازی

بعد از نمایش بازی دیروز فاینال فانتزی 16 اینچ State of Play، پیش فروش این بازی ویدیویی افزایش چشمگیری داشته است.

اگر نقدهای آنلاین را در نظر بگیریم، این نمایش با استقبال خوب طرفداران فاینال فانتزی نیز مواجه شده است. یکی از طرفداران این بازی در توییتر نوشت: “او به تنهایی تمام شایعات پیرامون بازی را نابود کرد. بازی خودش صحبت کرد.” یکی دیگر نوشت: “الان همه فریاد می زنند و دیوانه بازی می کنند که به نظر من جذاب است.”

بخوانید  بازی جدید Crazy Taxi یک بازی سرویس زنده خواهد بود