تصویر جدیدی از Venom در Marvel’s Spider-Man 2 PlayStation 5


Insomniac Games تصویر جدیدی از Venom در Marvel’s Spider-Man 2 برای PS5 به اشتراک گذاشته است.

استودیو Insomniac Games با انتشار تصویر جدیدی از Venom از Marvel’s Spider-Man 2، نگاهی تازه به این شخصیت شرور به طرفداران داد. این تصویر به طور انحصاری توسط مجله Entertainment Weekly منتشر شده است که مصاحبه کوتاهی با توسعه دهندگان Insomniac Games قبل از ارائه بزرگ بازی در Comic-Con آینده داشته است.

همانطور که قبلا اعلام شد تونی تاد، بازیگر Candyman، صداپیشگی ونوم در دنباله مرد عنکبوتی مارول را بر عهده دارد. در همین راستا برایان اینتیهارمدیر خلاق Insomniac Games در مصاحبه ای با Entertainment Weekly توضیح داد که انتخاب تونی تاد برای صداپیشگی Venom را تا زمانی که ممکن است به تعویق انداخت. چون خیلی نگران بود که این نقش را به یک بازیگر مناسب بدهد.

کارگردان ادامه داد: “می دانستیم که گمانه زنی های زیادی در مورد آن وجود خواهد داشت و بسیاری از مردم نظرات متفاوتی در مورد آن خواهند داشت. خوشبختانه، تونی تاد تصمیم گرفت در آن زمان یک تست صوتی برای گیمز Insomniac بفرستد. در نهایت، تونی توانست به طور کامل همه چیزهایی را که در مورد رفتار پیتر پارکر متفاوت بود، از جمله احساس قدرت، ترس یا تنش را اجرا کند.

تصویرسازی از Venom در Marvel's Spider-Man 2

در ادامه این مصاحبه جاسیندا چومدیر ارشد هنری Spider-Man 2 درباره طراحی بصری شخصیت ونوم گفت: “یکی از چالش هایی که در طول تولید با آن مواجه بودیم این بود که چقدر و چقدر ونوم در طول بازی صحبت می کرد. موارد مشابهی قبل از ما وجود داشت. طراحی بصری برای این شخصیت مانند خط باریکی بین ترسناک و تهدید آمیز بود که فکر می کنم به پروژه مربوط می شود.”

بخوانید  تاد هاوارد می‌گوید، بازی Fallout 76 دارای قابلیت متقاطع نیست، زیرا به این شکل طراحی نشده است.

Intihar و Cho میزبان یک پنل انحصاری در San Diego Comic-Con به همراه دیگر توسعه دهندگان Marvel’s Spider-Man 2 و اعضای اصلی بازیگران خواهند بود. Insomniac Games اولین ویدیوی گیم پلی بازی مورد انتظار را در ماه می منتشر کرد که در آن یکی از شرورهای بازی به نام Kraven the Hunter حضور دارد. سپس سونی اعلام کرد که این بازی انحصاری در تاریخ 28 اکتبر 1402 (20 اکتبر 2023) بر روی کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

شما می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Marvel’s Spider-Man 2 با ما و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر