تریلر Marvel’s Spider-Man 2 با بازی Kraven The Hunter، Symbiote Spider-Man



تریلر جدیدی از Marvel’s Spider-Man 2 تهدید جدیدی را برای دنباله مورد انتظار معرفی کرده است: Kraven the Hunter، یکی از قدیمی ترین دشمنان Spidey. این تریلر نشان می‌دهد که کراوون از حرفه‌اش در جنگل خسته شده و به دنبال شکار جدیدی می‌گردد، اما یکی از افراد زیردست به او گفته که شاید باید به منهتن برود.

سپس، یک سکانس گیم پلی طولانی نشان داد که کراون در حال شکار چه چیزی بود: ظاهراً نه مرد عنکبوتی، بلکه دکتر کرت کانرز، با نام مستعار مارمولک. مرد عنکبوتی از خانه ای در حومه شهر بیرون آمد و در مورد محافظت از کانرز و بیرون بردن شکارچیان صحبت کرد. اما پیچ واقعی این است که پیتر در حال پوشیدن لباس سیمبیوت بود و به نظر از این بابت بسیار عصبانی بود. سپس صحنه به مایلز تبدیل شد که مجهز به قابلیت سر خوردن جدید برای پیمایش بود. مایلز برای محافظت از کانرز فرستاده شده است و به اعزام یک انبار سرکش با مجموعه ای از قدرت های Spidey خود کمک می کند. قابل ذکر است که مایلز با یک پهپاد همراه بود که توسط دوست فنی او گانکه، که از کمیک ها می آید، هدایت می شد.

دو مرد عنکبوتی در نهایت خود را در انبار می‌بینند، مارمولک را پیدا می‌کنند و او را در شهر تعقیب می‌کنند، در حالی که شکارچیان در تعقیب هستند. در یک سکانس تعقیب و گریز سینمایی، مایلز از شکارچیان جت اسکی مراقبت می کند در حالی که پیتر به دنبال هواپیماهای بدون سرنشین می رود. اما سیمبیوت پیتر دید کمی بیش از حد تونلی دارد که کرایون را بیرون می‌آورد، با مرتکب یک اشتباه مهم که مایلز را مجبور می‌کند او را نجات دهد و در آب، جایی که مارمولک پنهان شده، بیفتد. این منجر به یک سکانس تعقیب و گریز دیگر می شود، این بار زمانی که مایلز سعی می کند از مارمولک فرار کند. این به نگرانی مایلز برای پیتر، که بسیار غیرعادی عمل می کند، پایان می دهد.

بخوانید  بررسی کارت گرافیک RTX 4070; همون RTX 3080 با تیونینگ نرم افزاری!

این تریلر با یک پنجره انتشار در پاییز 2023 به پایان رسید، اما تاریخ انتشار خاصی اعلام نشد.

Marvel’s Spider-Man 2 برای اولین بار در نمایشگاه پلی استیشن سپتامبر 2021 با تریلری رونمایی شد که نماهایی از سمبیوت Venom را در سایه ها نشان می داد. Insomniac جزئیات بازی را مخفی نگه داشته است، اما نکته جالبی که استودیو به اشتراک گذاشت این بود که لحن کلی آخرین ورودی این سری این است که نسبت به بازی های قبلی تیره تر خواهد بود.

“اگر اولین بازی مرد عنکبوتی جنگ ستارگان بود، مرد عنکبوتی 2 امپراتوری ماست. [Strikes Back]«بیل روزمان، معاون خلاق بازی‌های مارول، اندکی پس از فاش شدن قسمت دوم، گفت: «کمی تاریک‌تر می‌شود.»

به عنوان یک بازی فقط برای PS5، کنسول فعلی سونی قدرت سخت افزاری بیشتری برای استفاده در هنگام رندر کردن دو مرد عنکبوتی دارد و روزمن اشاره کرد که یکی از جزئیات کوچکی که اگر به اندازه کافی دقت کنید متوجه خواهید شد این است که قهرمانان اکنون جزئیات بیشتری می پوشند. لباس

روزمن درباره به‌روزرسانی‌ها گفت: «تیم آنقدر روی لباس‌ها کار بزرگی انجام داد که ما نمی‌خواهیم، ​​می‌دانی، بچه را با آب حمام بیرون بیندازیم». اما اکنون PS5 است، چه کاری می توانیم انجام دهیم تا لباس ها و بافت ها را کمی به روز کنیم؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر