بازی جدید و رنگارنگ Ultros برای PS5 در نمایشگاه پلی استیشن رونمایی شد



Hadoque از بازی بعدی Ultros خود در نمایشگاه PlayStation Showcase رونمایی کرد. این بازی یک اسکرولر جانبی با عناصر جنگی سرد است.

تریلر با تصویری از پلکانی که در حال پایین آمدن است، باز می‌شود که با آثار هنری در رنگ‌های مختلف احاطه شده است. با پیشروی تریلر، می توان قهرمان داستان را در حال کاوش در مناطقی مانند غارها، تونل ها و غیره دید. در حین حل پازل و مبارزه با موجودات مختلف.

با توجه به الف وبلاگ پلی استیشن در پست، شما در نقش شخصیتی به نام Ouiji بازی می کنید که به تازگی پس از سقوط کشتی خود در سیاره ای بیگانه که حامل موجودی شیطانی به نام Ultros است، از خواب بیدار شده است. به گفته مارتن بروگمان، مدیر طراحی بازی در Hadoque، Ultros یک بازی علمی تخیلی “با داستان های عمیق و متا مضامین” خواهد بود.

علاوه بر این، بازی دارای یک مکانیک گیم پلی مبتنی بر حلقه و توانایی های مختلف خواهد بود که می توانید از طریق درخت مهارت آن را باز کنید. Ultros دارای یک سیستم مبارزه نزدیک است که به شما امکان می دهد هنگام مبارزه با موجودات از ترکیب های مختلف استفاده کنید و در صورت عدم مبارزه می توانید گیاهان مختلفی را پرورش دهید تا شخصیت خود را تقویت کنید. Ultros قرار است در سال 2024 برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه شود.

برای اطلاعات بیشتر در مورد آنچه در نمایشگاه پلی استیشن اعلام شد، مقاله ما را در مورد بازی جدید PS5 از رئیس Assassin’s Creed بررسی کنید.

بخوانید  معامله مایکروسافت برای خرید Activision Blizzard در آفریقای جنوبی در پرونده FTC ایالات متحده به طور کامل پاک شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.