پیش خرید Assassin’s Creed Mirage – یک گیفت کارت رایگان 10 دلاری در بهترین خرید دریافت کنید


Assassin’s Creed Mirage در 12 اکتبر این مجموعه را به ریشه های مخفیانه خود باز می گرداند. تاریخ انتشار در آخرین نمایشگاه پلی استیشن اعلام شد. در Assassin’s Creed Mirage، می‌توانید در خیابان‌های بغداد به‌عنوان باسیم بن، یکی از اعضای سازمانی که به عنوان ستون فقرات Brotherhood of Assassins عمل می‌کند، کاوش کنید و برخلاف آثار اخیر، درخت مهارت‌های Branched یا گفتگوهای مختلف وجود ندارد. گزینه های مورد نظر این تجربه فشرده مطمئناً علاقه طرفداران قدیمی را برانگیخته است، و خوشحال خواهید شد که بدانید پیش‌سفارش‌های Assassin’s Creed Mirage اکنون زنده هستند – و حتی مقداری محتوای جایزه برای کسانی که نسخه اولیه را رزرو می‌کنند وجود دارد.

Assassin’s Creed Mirage در زمان عرضه برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری X|S، ایکس باکس وان و رایانه شخصی در دسترس خواهد بود. سه نسخه برای پیش‌سفارش موجود است: استاندارد، لوکسو جعبه کلکسیونر. Assassin’s Creed Mirage همچنین در روز راه اندازی بدون هزینه اضافی برای مشترکین +Ubisoft در دسترس خواهد بود.

جایزه پیش خرید Assassin’s Creed Mirage

یک نسخه از Assassin’s Creed Mirage را پیش خرید کنید و به ماموریت فرعی چهل دزد دسترسی خواهید داشت. دقیقاً مشخص نیست که این محتوا تا چه زمانی ادامه خواهد داشت (یا چه داستانی را دنبال خواهد کرد)، اما شکی وجود ندارد که طرفداران AC مایلند تا تمام اطلاعاتی را که می توانند کشف کنند. از این به بعد، بهترین شرط شما این است که پیش خرید در Best Buyزیرا خرده فروش کارت های هدیه 10 دلاری را با پیش سفارش ارائه می دهد.

Assassin’s Creed Mirage بسیاری از عناصر اصلی موجود در ورودی هایی مانند Odyssey و Valhalla را حذف می کند. دیگر درخت مهارت، انتخاب دیالوگ دیگری وجود ندارد، و حتی جهان کوچکتر از برخی از عناوین بعدی AC خواهد بود. در عوض، یک بار دیگر روی مخفی کاری اجتماعی و پارکور تمرکز خواهید کرد.

بخوانید  مجموعه Star Wars: Battlefront Classic معرفی شد

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.