تریلر Fall Guy's Super Bowl دارای «همه چیز» از جمله یک تکشاخ است



تریلر جدیدی از یونیورسال The Fall Guy در جریان Super Bowl 58 یکشنبه شب به نمایش درآمد. این تریلر جدید The Fall Guy را به‌عنوان فیلمی معرفی می‌کند که «همه چیز» دارد، از جمله تک‌شاخ، فلز پیچ خورده، کاردیو، کابوی‌های فضایی، بیگانگان، مواد معدنی، سیلی زدن، و جنایت یخ.

تریلر زیر را تماشا کنید تا همه اینها و موارد دیگر را ببینید، از جمله سکانسی که شخصیت رایان گاسلینگ در ماشینش می نشیند و برای فیلم “همه چی خوب” تیلور سویفت گریه می کند.

The Fall Guy داستان بدلکاری با بازی گاسلینگ را دنبال می کند که دچار حادثه می شود اما برای حل یک توطئه واقعی و احیای دوباره رابطه با عشق زندگی اش، کارگردانی با بازی امیلی بلانت، فراخوانده می شود. کارگردانی این فیلم بر عهده بدلکار سابق دیوید لیچ است که برای کارگردانی هابز و شاو، تریلر گلوله، بلوند اتمی و ددپول 2 نیز شناخته شده است.

در فیلم Fall Guy همچنین هانا وادینگهام، آرون تیلور جانسون، وینستون دوک و استفانی هسو به ایفای نقش پرداخته اند. این فیلم با الهام از مجموعه تلویزیونی دهه 80 گلن آ. لارسون Fall Guy ساخته شده است.

پخش Super Bowl همچنین شامل تریلرهای جدیدی از Deadpool & Wolverine، Wicked، Kingdom of the Planet of the Apes، Twisters و غیره بود.

در مورد خود بازی، تیم کانزاس سیتی چیفز سانفرانسیسکو 49رز را در وقت اضافه با نتیجه 25 بر 22 شکست داد. پیش‌بینی سالانه Madden EA در سال جاری دقیق بود و به مجموعه سه ساله انتخاب تیم بازنده برای پیروزی پایان داد. گالری زیر را بررسی کنید تا ببینید دیگر پیش‌بینی‌های Madden در طول سال‌ها چگونه بوده است.

بخوانید  این دوستان در کنار شما خواهند بود (با قیمت گزاف)

تحریریه مجله بازی یک گیمر