تریلر داستان Elden Ring Shadow Of The Erdtree را می‌بینیم

تریلر جدید داستان Elden Ring Shadow of the Erdtree اخیرا منتشر شده است و ما سه کارشناس داستان داریم تا درباره آن صحبت کنیم. در ویدیوی زیر، دیو کلین، لوسی جیمز و تامور حسین تمام رازهای موجود در تریلر سه دقیقه‌ای و سوالاتی که این DLC احتمالاً می‌تواند در بازی موجود پاسخ دهد را فاش می‌کند.

تریلر دارای حجم مناسبی از صداگذاری و روایت است، اما کارشناسان ما بیشتر بر روی تصاویر و ماهیت وقایع نشان داده شده تمرکز کردند. برای مثال، در شروع یک تریلر، دستی ناشناس را می‌بینیم که چیزی را از کیسه بیرون می‌آورد – شاید چند نخ طلایی. لوسی این تصویر را با تصویر زایمان مقایسه می کند – موضوعی شناخته شده در بازی های From Software، به ویژه Bloodborne – و متعجب است که دقیقاً چه چیزی می تواند نشان دهد.

در حال پخش: Elden Ring Shadow of the Erdtree Story Breakdown and Story Discussion

سه کارشناس ما حدس می زنند که این دست می تواند متعلق به ملکه ماریکا باشد و تام اظهار داشت که دستبند مار روی مچ دست او نشان دهنده کفرگویی در افسانه های موجود حلقه الدن است و ما می توانیم یاد بگیریم که چگونه ملکه ماریکا برای اولین بار به یک خدا تبدیل شد (بر خلاف یک نومن معمولی). ). ) در The Shadow of the Erdtree. همانطور که تام و دیو بحث می کنند، این می تواند همان «اغواگری و خیانت» باشد که در صداگذاری به آن اشاره شده است.

سپس بحث به تصویر یک زن مو بلند (احتمالاً ملکه ماریکا) می‌پردازد که نخ‌های طلایی را در دست دارد، چیزی که کارشناسان ما آن را کروسیبل می‌نامند. دیو و تام فکر می کنند که این صحنه ممکن است خلقت Erdtree باشد، شاید پس از یک جنگ بزرگ. دیو در ادامه بیان می کند که ممکن است “اراده بزرگ” مرموز در این فرآیند دخالت داشته باشد، که اغلب توسط طرفداران حلقه الدن یکی از خدایان بیرونی به حساب می آید. لوسی و تام این تصویر را “تبلیغات طرفدار اردتری” می‌خوانند و به شوخی می‌گویند که این تصویر دیدگاه حکم طلایی را ترویج می‌کند.

کارشناسان ما سپس بر روی قسمت بعدی تریلر تمرکز می کنند که به یک “جنگ نامرئی” اشاره دارد که به نظر می رسد ارتش شخصیت جدید Messmer the Impaler به راه افتاده است. دیو، لوسی و تام همگی موافقند که اینها باید مردان مسمر باشند، با توجه به اینکه همگی از نیزه استفاده می کنند و همچنین تصاویر آتش فراوان است.

بخوانید  زمان انتشار نسخه HD بازی Kung Fu Panda 4 لو رفت

تام و دیو بیشتر درباره منشاء و پیامدهای قدرت شعله مسمر بحث می کنند، با تام به نظریه ای اشاره می کند که شعله ای که درخت Erdtree را در اواخر بازی می سوزاند می تواند از خود مسمر باشد. بعداً، لوسی اشاره می‌کند که ظاهراً «رقصنده‌های شیر» که روی شعله‌ها شکل گرفته‌اند، بدن‌هایی هستند که به هم پیوند خورده‌اند و ممکن است متعلق به فرهنگی باشند که مسمر (و شاید ماریکا) در حال سوختن هستند.

در نهایت، این سه نفر توضیح می‌دهند که چرا Miquella برای بازگشت به Shadowlands «همه چیز را رها می‌کند» (به قول تریلر). تام اشاره می‌کند که میکولا ممکن است به درخت بزرگ اصلی (یا بوته‌هوا) برگردد تا به خواهرش مالنیا کمک کند تا بر پوسیدگی درونش غلبه کند، زیرا به نظر می‌رسد که هالیگتری میکولا برای فرار از نفرین فاسد خدا کافی نیست.

این فقط نوک کوه یخ در مورد بحث است، بنابراین برای جزئیات بیشتر، ویدیوی کامل را تماشا کنید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر