زمان انتشار نسخه HD بازی Kung Fu Panda 4 لو رفت

ظاهراً طرفداران برای عرضه نسخه دیجیتالی پاندای کونگ فو کار ۴ چندان منتظر نخواهند بود.

انیمه Kung Fu Panda 4 (Kung Fu Panda 4) در تاریخ 18 مارس (8 مارس) منتشر شد و حالا طرفداران منتظر انتشار نسخه باکیفیت آن هستند. همانطور که توسط WhenToStream گزارش شده است، نسخه دیجیتالی Kung Fu Panda 4 در تاریخ 21 آوریل 1403 (9 آوریل 2024) منتشر خواهد شد. در این تاریخ، طرفداران می‌توانند با مراجعه به سرویس‌های استریم اپل، آمازون و گوگل نسخه دیجیتال را خریداری یا اجاره کنند.

در خلاصه داستان کونگ فو پاندای 4 آمده است: «پس از اینکه پو به عنوان رهبر معنوی دره صلح انتخاب شد، او باید یک جنگجوی اژدها جدیدی برای آموزش پیدا کند. در همان زمان، یک جادوگر شیطانی قصد دارد تمام شخصیت های شیطانی را که پو در گذشته شکست داده بود، احضار کند. مایک میچل کارگردانی فیلم Kung Fu Panda 4 را بر عهده داشت و جاناتان آپل، گلن برگر و دارن لمکه فیلمنامه آن را نوشتند.

جک بلک در نقش پو، آکوافینا در نقش جین، ویولا دیویس در نقش آفتاب پرست، داستین هافمن در نقش استاد شیفو، جیمز هنگ در نقش استاد پینگ، برایان کرانستون در نقش لی شان، ایان مک شین در نقش تای لونگ، جاناتان کی. کوان در نقش هان، لوری تان چن در نقش هان. ننه هوگ و رونی چنگ در نقش کاپیتان قایق ماهیگیری از جمله صداپیشه هایی هستند که قرار است در اکشن کمدی پاندای کونگ فو کار ۴ بازی کنند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  بازیگر می گوید ساخت فیلم های مارول می تواند "روح را نابود کند".