تاریخ اکران بتمن ۲ با بازی رابرت پتینسون به تعویق افتاد

برادران وارنر اعلام کرد درباره به تعویق انداختن اکران The Batman Part 2 به کارگردانی مت ریوز و بازی رابرت پتینسون به سال 2026.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم جدید بتمن به تعویق افتاد. برادران وارنر اعلام کرده اند که قسمت دوم بتمن دیگر در تاریخ 3 اکتبر 2025 (11 مهر 1404) اکران نمی شود و اکران این فیلم یک سال به تعویق افتاده است. اکنون بتمن 2 قرار است در تاریخ 2 اکتبر 2026 (10 مهر 1405) اکران شود. دلیل تاخیر هم آماده نشدن فیلمنامه به دلیل اعتصاب بازیگران و نویسندگان است.

Batman Part II دنباله ای بر The Batman است که اولین بار در CinemaCon 2022 با بازگشت مت ریوز برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه تایید شد. همانند فیلم اول، متسون تاملین به ریوز در نوشتن فیلمنامه بتمن دوم کمک خواهد کرد. رابرت پتینسون نیز در این فیلم در نقش بروس وین، معروف به بتمن، بازخواهد گشت.

رابرت پتینسون در نقش بروس وین در مراسم خاکسپاری فیلم The Batman

فیلم بتمن در سال 2022 روی پرده سینماها رفت و در نهایت توانست بیش از 8.770 میلیون دلار در گیشه جهانی بفروشد که شامل بیش از 3.369 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 4.401 میلیون دلار در سایر کشورهای جهان می شود. رابرت پترسون، gوی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، بری کیوگان و جیمی لاوسون، از جمله بازیگرانی که در فیلم بتمن حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

سریال پنگوئن با بازی کالین فارل، بخشی از دنیای بتمن پتینسون، نیز در دست ساخت از مکس است و قرار است در زمان نامشخصی در سال 2024 از این سرویس پخش پخش شود.

بخوانید  حضور کارگردان دکستر در فصل جدید Daredevil تا زمانی که بازیگران دیگر بپیوندند

تحریریه مجله بازی یک گیمر