تاریخ انتشار بازی‌های Ninja Turtles 2 و Paw Patrol 3 مشخص شده است

پارامونت پیکچرز به تازگی تاریخ اکران دنباله را اعلام کرده است بازی Teenage Mutant Mayhem و Paw Patrol 3 را معرفی کرده است.

مطابق با تازه ترین اخبار سینما و تلویزیونپارامونت پیکچرز تاریخ اکران دو انیمیشن آینده را اعلام کرد. Variety گزارش داد که Paw Patrol 3 در تاریخ 31 ژوئیه 2026 و پس از آن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2 در 9 اکتبر 2026 به سینماها خواهد آمد. این دو کارتون توسط بخش انیمیشن پارامونت و نیکلودئون تولید شده اند و دنباله های این کارتون خواهند بود. برای سال 2023.

جلد انیمه Watchmen

Jeff Rowe کارگردان Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Chaos برای کارگردانی دنباله آن بازخواهد گشت. انیمیشن Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem تابستان امسال اکران شد و این انیمیشن موفق شد بیش از 180.5 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد که شامل بیش از 118.6 میلیون دلار در باکس آفیس ایالات متحده و 61.9 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی است.

Paw Patrol: The Mighty Movie نیز در اواخر تابستان 2023 اکران شد و این انیمیشن توانست بیش از 202.2 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی بفروشد که شامل بیش از 65.2 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 137 میلیون دلار در گیشه است. بین المللی می شود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در مورد Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem 2 و Paw Patrol 3 منتشر نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  مجموعه Office Complete در آمازون تخفیف زیادی دریافت می کند