تغییر ظاهر کورتانا در فصل دوم Halo کار آسانی نبود

زمانی که فصل دوم Halo پخش شد، تغییرات زیادی به وجود آمد، که مهم‌ترین آن‌ها در رابطه با هوش مصنوعی آبی کورتانا بود که مستر چیف (پابلو شرایبر) را در ماجراجویی‌های فصل اول خود همراهی کرد. کورتانا در پایان فصل اول کنترل کامل مستر چیف را به دست گرفت. فصل، با سرباز پیشرفته که کنترل خود را به هوش مصنوعی واگذار می کند. وقتی فصل 2 پخش شد، نه تنها یک پرش زمانی به این معنی بود که کورتانا دیگر در مجاورت مستر چیف نبود، بلکه حتی یک بازیگر نقش او را بازی نمی کرد.

در فصل 2، جن تیلور که بیش از دو دهه در بازی‌های Halo نقش کورتانا را بازی کرده است، دیگر موشن کپچر را برای این نقش انجام نمی‌دهد. در عوض، تهیه‌کنندگان دوباره او را با یک بازیگر کاملاً جدید، کریستینا بنینگتون، که در فصل 2 اضافه کرد، دوباره انتخاب کردند. البته، این بدان معنا نیست که تیلور از معادله خارج شده است. برای اینکه بفهمد دقیقا چگونه کار می کند و چرا این تغییر ایجاد شده است، GameSpot با کیکی ولفکیل، تهیه کننده اجرایی Halo و دیوید وینر، مجری فصل دوم صحبت کرد.

به گفته Wolfkill، با شروع برنامه‌ریزی برای فصل 2، تیم خلاق Halo می‌خواست در آینده روی «وفاداری چهره کورتانا» تمرکز کند.

کورتانا اصلی از فصل 1 یک شخصیت کاملاً CG بود. او بر اساس یک بازیگر ساخته نشده بود. ما برخی از ویژگی‌های (بازیگر دکتر هالسی) ناتاشا (مک الهون) را در خود جای دادیم، اما در واقعیت، او یک شخصیت کاملاً خلق شده بود. او توضیح داد. “این اساساً در مورد این بود که چگونه مطمئن شویم که طیف کاملی از احساسات و ظرایف چهره را دریافت می کنیم؟ و شاید این فقط از یک شخص واقعی باشد.”

بخوانید  متهم شدن مدیرعامل ZA/UM به داشتن سهام غیرقانونی در این استودیو

وینر با این موضوع موافق است و اشاره می‌کند که جزئیات و ظرافت‌های کوچک شخصیت در هنگام استفاده از یک بازیگر در صحنه فیلم‌برداری، برخلاف رندرهای متحرک، بسیار آشکارتر است.

او توضیح می‌دهد: «من فکر می‌کنم راه‌حلی که ما به آن دست یافتیم، مزایای خلاقانه زیادی داشت و بیشتر آن‌ها فقط تلاش می‌کردند نمایش را تا حد امکان زمین‌بندی کنند و آن را انسانی و واقعی جلوه دهند.» او توضیح می‌دهد. “و در حالی که شما می توانید با یک دارایی CG به چیزهای خاصی دست یابید، ما می دانیم که واقعاً چیزی غیرقابل وصف در مورد انسان ها و به خصوص در مورد بازیگران وجود دارد، می دانید، می توانید این ظرافت ها و ظرافت ها را دریافت کنید که، به نظر من، ما را به آنچه در داخل یک می گذرد متصل می کند. فیلم در سطح زیرمتن.”

آلبوم عکس

فصل 1 کورتانا در مقابل فصل 2 کورتانا

و حتی اگر بنینگتون چهره ای است که برای کورتانا در فصل 2 خواهید دید، تاثیر تیلور به جایی نرسیده است. علاوه بر صداپیشگی این شخصیت، ولفکیل به GameSpot گفت که او در حین تولید با بنینگتون سر صحنه فیلمبرداری بوده و «سبک حرکت و اجرا را کارگردانی می‌کند». البته، این همچنین کمک کرد تا اطمینان حاصل شود که همگام سازی لب آنها عالی است.

به نظر می رسد این روند شدیدتر از حد انتظار است. با این حال، به گفته تیلور، راه طولانی در ایجاد ارتباط واقعی بین دو طرف پرتره کورتانا بود.

تیلور به GameSpot گفت: «روز قبل از ورود به صحنه فیلمبرداری، در حال صحبت و تمرین احتمالات برای هر صحنه بودیم. “من برای کریستینا چند برداشت متفاوت از هر یک از خطوط کورتانا را به عنوان مرجع آهنگ و لحن می فرستم. سپس، آن روز، با کارگردان و بازیگران دیگرمان روی صحنه ها کار می کردیم و پس از شروع فیلمبرداری، در دسترس خواهم بود. برای کمک به عملکرد

بخوانید  نمایش جدید بازی Hogwarts Legacy در افتتاحیه گیمزکام

جای تعجب نیست که بنینگتون برای ایفای چنین نقش نمادینی ملاحظات جدی داشت. با این حال، کار با تیلور به او کمک کرد تا احساس کند در خانه است.

او توضیح داد: «فشار زمانی که به نمایشی با چنین میراثی می‌پیوندید می‌تواند بسیار زیاد باشد، اما صادقانه بگویم، من واقعاً از این فرصت لذت بردم. “جن به من گفت که به خودم اعتماد کنم، زیرا فکر می کرد من در زندگی واقعی بسیار شبیه کورتانا هستم.”

در مورد اینکه این برای داستان کورتانا در فصل 2 به چه معناست، پاسخ اساساً هیچ است. اگرچه طراحی شخصیت کورتانا در بازی ها تغییر کرده است، اما به ندرت هسته اصلی شخصیت را تغییر داده است. به گفته وینر و ولفکیل، این روش هالو است. بنابراین انتظار توضیحی در مورد اینکه چرا او ناگهان متفاوت به نظر می رسد نداشته باشید.

Wolfkill توضیح داد: “ما همیشه با “Cortana is Cortana is Cortana” وارد بازی‌ها می‌شدیم تا زمانی که به The Weapon (از Halo Infinite) رسیدیم، اما این یک شخصیت متفاوت است. تا زمانی که دیوید برنامه هایی داشته باشد که من از آنها بی اطلاعم، ما هیچ برنامه ای برای توضیح تفاوت ظاهری نداریم.

در حالی که تنها چهار قسمت از فصل 2 باقی مانده است، باید دید که Halo برای فصل سوم تمدید می شود یا کورتانای دیگری در فصل 3 دریافت خواهیم کرد. اما امیدواریم حداقل یک فصل بعدی داشته باشیم. . 1 cliffhanger که منتظرش بودیم.

قسمت های جدید Halo پنجشنبه ها در Paramount+ پخش می شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر