به نظر می‌رسد MultiVersus پس از وقفه‌ای پرمخاطره، قدرتمند باز خواهد گشت

MultiVersus در ماه مه 2022 عرضه می شود – یک بازی پلتفرم مبارزه ای در سبک Super Smash Bros. شامل شخصیت هایی از سراسر مجموعه برادران وارنر. – در حالت بتا باز وارد صحنه شوید. Shaggy از Scooby-Doo می‌توانست با بتمن درگیر شود، Bugs Bunny را می‌توان دید که به سمت آریا استارک پای می‌اندازد، و فهرست مسابقات رویای تب فقط از آنجا بزرگ شد.

پس از بیش از یک سال نسخه بتا با چندین فصل محتوای اضافی، Player First Games و WB تصمیم گرفتند بازی را از قفسه‌های دیجیتال بیرون بکشند، با این وعده که بازی بهتر از همیشه باز خواهد گشت. کسانی که برای محتوای بازی پول خرج کردند درخواست بازپرداخت کردند اما دریافت نکردند. در عوض، به آنها قول داده شد که تمامی این محتویات در زمان بازگشت بازی دست نخورده باقی بماند.

در حال پخش: به نظر می‌رسد MultiVersus پس از وقفه‌ای پرمخاطره، قدرتمند باز خواهد گشت

اکنون، در می 2024، وقفه خود تحمیلی به پایان رسیده است: MultiVersus برمی گردد. ما توانستیم حالت جدید PvE Rifts را تجربه کنیم، و همچنین چند مسابقه را با سه شخصیت از چهار شخصیت جدید که وارد فهرست شدند، سازماندهی کنیم. ما همچنین با کارگردان بازی Tony Huynh در مورد این وقفه صحبت کردیم و او معتقد است که هر دو وعده ذکر شده در حال تحقق هستند.

بخوانید  مایکروسافت احتمالا به زودی رویدادی را برای نمایش بازی های بزرگ برگزار خواهد کرد

درس های آموخته شده

Huynh به GameSpot می‌گوید که اطلاعات جمع‌آوری‌شده در جلسه بتای باز بسیار ارزشمند بود و به تیم مسیر روشنی را برای راه‌اندازی آن در 28 می داد. به گفته Huynh، از زمانی که MultiVersus از فروشگاه‌ها حذف شد، این تیم رشد کرده است، و این به آن‌ها اجازه داده است خطوط لوله محتوا را گسترش دهند، تنظیمات لازم را انجام دهند و یک کار مهم خاص را انجام دهند: اصلاح نت کد.

Huynh می‌گوید: «ما در طول بتای باز چیزهای زیادی یاد گرفتیم، و آنچه یاد گرفتیم ما را ملزم به انجام کارهایی مانند بازسازی نت کد می‌کند، که ما را ملزم می‌کند تا همه عناصر بازی را لمس کنیم برای پشتیبانی از netcode به روز شد.” Huynh اکنون نت‌کد MultiVersus را «کلاس جهانی» می‌نامد و می‌گوید بازی با هر کسی، حتی در سراسر کشور، «شگفت‌انگیز است، مثل اینکه با هم روی کاناپه هستید».

به گفته Huynh، اندازه بزرگ تیم Player First نه تنها به بازنگری کل بازی، بلکه به ایجاد خطوط لوله محتوای واضح – که شامل «شخصیت‌های جدید، نقشه‌های جدید، لوازم آرایشی جدید و حالت‌های بازی جدید» است، کمک کرده است – در مدت زمان قابل پیش‌بینی. قاب آینده.

ایرادات را بگذارید

یکی دیگر از موارد کلیدی برای تجربه MultiVersus، حالت جدید PvE است که در آن بازیکنان می‌توانند چندین مسیر را بر اساس رویدادهای فعلی درون بازی به چالش بکشند، ما دو رویداد در دسترس داشتیم: Multiversal Mayhem، که در آن جوکر شخصیت‌هایی را از ابعاد دیگر به خدمت می‌گیرد. که به طور تصادفی از او حمایت می کنند. و کارآگاهان ریفت، داستانی در مورد بتمن و ولما که تلاش می کنند ثابت کنند بهترین کارآگاه هستند.

با این حال، این عناصر داستانی تأثیر عمده ای در گیم پلی بازی ندارند. آنها عمدتاً برای چارچوب گفتگویی که بین هر چالش مسیر انتخاب شده خواهید خواند، خدمت می کنند. با این حال، آنها کمی عطر و طعم بیشتر به چیزی اضافه می کنند که در غیر این صورت فقط یک نگاه اجمالی از چالش های مداوم است، یکی پس از دیگری، با چند انشعاب در جاده ها هرازگاهی.

با این حال، این چالش‌ها به تطابق با شخصیت‌های CPU محدود نمی‌شوند. MultiVersus از دیگر مبارزان پلتفرم قرض گرفته و چند بازی کوچک را به ترکیب اضافه می کند. در طول پیش‌نمایش، نسخه MultiVersus از Smash Bros' Break The Targets را بازی کردیم، به سبک گالری آرکید تیراندازی با بالون جوکر شلیک کردیم و برای فرار از نیروی شیطانی که از سمت چپ صفحه به سمت ما می‌آمدند، مسابقه دادیم.

بخوانید  EA Sports WRC میزبان محتوای جالبی خواهد بود

در حالی که این حالت چرخ را دوباره اختراع نمی کند، Rifts در هر زمان که به آن نیاز داشته باشیم، یک استراحت خوشامدگویی از بازی مداوم مسابقات آنلاین فراهم می کند.

لیست را تقویت کنید

فصل اول MultiVersus جدید – که به گفته Huynh دو ماه به طول خواهد انجامید – بر شخصیت‌های شرور تمرکز دارد که قبلاً در فهرست نبودند. سه شخصیت جدید – Joker از DC Comics، Jason Voorhees از Friday The 13th و Matrix's Agent Smith – این فصل اول را برجسته می‌کنند، جوکر از روز اول در دسترس است، مامور اسمیت بعداً در فصل وارد می‌شود و Jason Voorhees در Battle Pass گنجانده شده است.

ما مجبور شدیم جوکر و جیسون و همچنین یکی دیگر از موارد اضافه شده جدید به نام Banana Guard را در جلسه پیش نمایش خود آزمایش کنیم و هر کدام یک تغییر منحصر به فرد به فهرست اضافه می کنند.

جوکر یک جادوگر حیله گر است، به این معنی که از انواع ترفندها برای شکست دادن دشمنان خود استفاده می کند که برای شاهزاده دلقک جنایت عالی است. او می تواند با زنگ دستی حریفان را شوکه کند، ورق های بازی را از راه دور پرتاب کند و قبل از شلیک توپ به سمت دشمن، توپ را از پشت پرده بیرون بیاورد. جوکر از آن دسته شخصیت هایی نیست که باید با سر به یک نبرد شیرجه بزند، او بهتر است در بیرون پرتاب کند و به طور کلی حریف را فریب دهد تا اشتباه کنند.

از طرف دیگر، Jason Voorhees یک شخصیت خشن تانک است که برای رو در رو شدن با حریف بسیار مناسب است. مجموعه حرکت او از لحظات نمادین فیلم هایش تشکیل شده است. او می تواند یک تخت را از وسط تا کند تا حریفان را به هوا پرتاب کند، می تواند حریفان را در کیسه خواب بگیرد و قبل از پرتاب آنها را به زمین بکوبد، و می تواند با استفاده از مه از یک طرف تخت به میدان دیگر تله پورت کند. به عنوان یک تانک، جیسون به طور معمول آسیب زیادی را جذب می کند، اما او همچنین می تواند به خود نقاط سپر موقت بدهد تا او را حتی بیشتر به یک اسفنج تبدیل کند.

Banana Guard، آخرین شخصیت قابل بازی، احتمالا ساده ترین شخصیت از این سه نفر است. موز گارد به عنوان یک کبود کننده، از ضربات قدرتمندی برای ضربه زدن به حریفانش استفاده می کند، که بیشتر آنها به لطف نیزه قابل اعتماد او وارد می شوند. حمله بار ویژه جانبی او یک گزینه رویکرد خطرناک به او می دهد، در حالی که نرمال رو به بالا او می تواند چندین بار حمله کند و به سرعت حریف را مجبور کند از حد بالایی عبور کند.

نگهبان قدیمی

در حالی که شخصیت های جدید اکثریت توجه را به خود جلب می کنند، فهرست موجود نیز تغییرات زیادی را به خود دیده است. به گفته Huynh، هر شخصیت در بازی دستخوش تغییراتی شده است، اگرچه برخی از آنها آشکارتر از دیگران خواهند بود.

بخوانید  هر فیلم و برنامه تلویزیونی آینده استودیو دی سی و آنچه در مورد آنها می دانیم

Huynh می‌گوید: «الان همه شخصیت‌ها متفاوت هستند، زیرا موتور اصلی جنگ متفاوت است. آشنا است، مبارزه روان و لذت بخش است، اما قطعاً با قبل متفاوت است. هر شخصیت اکنون دارای حرکات جدیدی در زرادخانه خود و همچنین مسیرهای ترکیبی جدید است و این نیز از سیستم مبارزه اصلاح شده ناشی می شود. “ما مجبور بودیم همه چیز را لمس کنیم، همه چیز به یک شکل تغییر کرد.”

به گفته هوین، یک مثال قابل توجه، مدیر فعلی او نیز است: آریا استارک. هوین می‌گوید: «بسیاری از کیت او در حال حاضر حول محور Face Steal می‌چرخد، جایی که او حرکاتی را از بقیه بازیگران قرض می‌گیرد، آن قسمت اصلی کیت او نبود، اما اکنون او همچنین می گوید که قبل از اینکه آریا در نبردهای هوایی برتری بیشتری داشته باشد، او اکنون بیشتر یک جنگنده زمینی است اکنون.”

یک شاخه زیتون را دراز کنید

MultiVersus تعداد زیادی محتوای جدید را به فرمول مبارزه پلتفرم محبوب خود اضافه می کند. با این حال، بازی با یک چالش مهم روبرو است: برخی از بازیکنانی که آن را پشت سر گذاشت ممکن است حاضر نباشند با آغوش باز از بازی استقبال کنند. با این حال، Huynh و تیمش یک بسته خوش‌آمدگویی خوب به هر کسی که تصمیم می‌گیرد به آنها فرصتی دیگر بدهد، ارائه می‌کند.

Huynh به طور قطع بیان می کند که “همه شخصیت ها و لوازم آرایشی که قبل از 28 می خریداری شده اند، پس از بازگشت به بازی همچنان وجود خواهند داشت.” با این حال، این تیم مزایایی نیز ارائه می‌کند: به عنوان مثال، «فقط با ورود به سیستم، Banana Guard و پوسته را به صورت رایگان دریافت می‌کنید». علاوه بر این، تمامی بازیکنانی که در طی دو هفته اول پس از راه اندازی (28 می تا 11 ژوئن) وارد بازی می شوند، اولین پاس نبرد را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. این به نوبه خود قفل Jason Voorhees را باز می کند، زیرا او جایزه Tier 1 برای Battle Pass است.

اساساً، هر کسی که بازی را در نسخه بتای باز بازی کرده و کل فهرست را باز کرده باشد، تنها باید زمانی که برای اولین بار وارد این نسخه جدید می‌شود، یک شخصیت جدید به نام Joker را باز کند. هوین گفت: “ما احساس بازیکنان را درک می کنیم و سعی می کنیم به آن برسیم.”

MultiVersus جدید و بهبود یافته در تاریخ 28 می برای Xbox Series X|S، Xbox One، PlayStation 4، PlayStation 5 و PC عرضه می شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر