بازی Resident Evil 4 Remake بزرگترین انتشار این سری را در استیم به دست آورد

بازی Resident Evil 4 Remake توانست بزرگترین عرضه سری Resident Evil را بر روی پلتفرم استیم تجربه کند.

بازی Resident Evil 4 Remake به تازگی منتشر شده و از همان ابتدا موفق بوده است. بازسازی Resident Evil 4 شاهد بزرگترین عرضه یک بازی در سری Resident Evil در استیم بودیم. در زمان نگارش این مقاله، طبق آمار SteamDB، این بازی دارای 126717 بازیکن همزمان در پلتفرم Steam.

مقاله مرتبط:

برای مقایسه، تعداد بازیکنان همزمان Resident Evil Village در روز راه اندازی 106631 نفر بود که این تعداد به 74226 بازیکن برای Resident Evil 2 Remake رسید و در نهایت Resident Evil 3 Remake 60.293 بازیکن را در همان زمان داشت. بازسازی Dead Space، یکی دیگر از بازی‌های ترسناک بزرگ سال 2023، نیز در روز انتشار در فروشگاه استیم، 30925 بازیکن همزمان داشت.

هفته آینده حالت Mercenaries به عنوان یک افزونه رایگان برای Resident Evil 4 Remake منتشر خواهد شد. در این حالت، بازیکنان باید تا حد امکان دشمنان خود را در یک محدودیت زمانی بکشند.

لازم به ذکر است که بازی هاگوارتز Legacy از برادران وارنر. هنوز هم بزرگترین بازی منتشر شده در Steam در سال جاری است. این بازی در هفته انتشار خود توانست 879000 بازیکن را به طور همزمان جذب کند. تا لحظه نگارش این مقاله، Resident Evil 4 Remake هفتمین بازی پربازیگر استیم است و اگر بازی های رایگان محاسبه نشود، جایگاه این بازی به رتبه دوم ارتقا می یابد.

Resident Evil 4 Remake اکنون برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S و رایانه های شخصی منتشر شده اند.

بخوانید  رفع اشکالات بصری و مشکل منطقه مرده در بروزرسانی Resident Evil 4 Remake