Mega City بهترین چیزی است که تا به حال در نقشه Fortnite وجود داشته است

فصل 3 در بیشتر سال گذشته دو محیط شهری داشت: برج های کج شده در مرکز نقشه و The Daily Bugle که سه آسمان خراش شهر نیویورک را در دهانه یک آتشفشان نشان می داد. این هر دو پر از ساختمان‌های سنتی فورتنایت بودند، به این معنی که فضای داخلی در واقع فضای داخلی کامل بود و ساختمان‌ها کاملاً تخریب‌پذیر بودند.

و آنقدرها هم غیرعادی نبود که سوار تایلد شوید و متوجه شوید که کسی همه چیز را با بولدوزر خراب کرده و آن مکان را به یک پارکینگ خالی تبدیل کرده است. و در حالی که هنوز خنده دار بود، برای خود بازی واقعاً خوب نبود که یک مربع تخت غول پیکر بدون پوشش داشته باشد – در حالت Build اصلاً مشکلی نبود، اما باید برای ZeroBuild برطرف می شد.

چگونه طراحی Fortnite به آرامی برای Zero Build تکامل یافت

چه چیزی آن را اینقدر عالی می کند؟ خب، این اولین جایی است که Epic در جزیره فورتنایت ساخته شده است که به نظر می رسد Zero Build در هنگام طراحی آن در نظر گرفته شده است. مگا سیتی تعداد زیادی آسمان‌خراش دارد، اما بیشتر فضای داخلی آن غیرقابل دسترس است و تعداد مکان‌هایی را که می‌توانید از آنها عکس بگیرید، قابل کنترل‌تر است. به همین ترتیب، این مکان دارای زیرساخت های جدی به شکل ریل های آسیاب و سه یا چهار زیپ لاین عمودی مختلف در هر ساختمان و یک ماشین یا موتور در هر گوشه است.

در حالی که یک سال از اضافه شدن Zero Build در ابتدای فصل 2 می گذرد، زمان Epic طول کشید تا فلسفه طراحی خود را بر این اساس تنظیم کند – و اکنون Mega City نقطه اوج هر درس است. تیم یاد گرفت که چگونه بازی را طراحی کند. برای Zero Build در سال گذشته.

مشکل با “شهرها” گذشته Fortnite

مشکل این بود که Titled یک شهر قدیمی بود که کاملاً با این ایده طراحی شده بود که در صورت نیاز می توانید راه پله یا دیوار خود را بسازید. اما بدون اینکه بتوانید، مکان شکنجه روانی بود – مهم نیست در کجای برج های کج شده بودید، احساس می کرد مکان های بی پایانی برای شلیک گلوله وجود دارد، و راه های کافی برای واکنش شما در هنگام کمین وجود ندارد. یک زاویه عجیب

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی