بازی Fortnite اخیرا با استقبال خوبی از سوی بازیکنان روبرو شده است


بازی Fortnite به لطف فصل OG و تجربیات جدیدی مانند Lego Fortnite در ماه دسامبر 2023 توسط بسیاری از گیمرها تجربه شده است.

بر اساس آخرین گزارش ها، بازیکنان در دسامبر 2023 بیش از 1.6 میلیاردها ساعت صرف بازی Fortnite. طبق گزارش Amper Analytics، این تعداد کل ساعات سپری شده در Call of Duty HQ از جمله Modern Warfare است. 2، Modern Warfare 3 و Warzone، EA Sports FC 24، Roblox و GTA V/Online در همین دوره بیشتر بوده اند.

در ماه نوامبر، مشارکت کاربران در بازی Battle Royale Epic به لطف Season OG، فصل چهارم بازی، به میزان قابل توجهی افزایش یافت. در این فصل، بازیکنان همان تجربه فصل اول بازی را داشتند. در Fortnite در نوامبر 146 درصد بیشتر از فصل بود. در ماه اکتبر و این نرخ در دسامبر 9 درصد افزایش یافت. در ماه دسامبر شاهد اضافه شدن سه حالت بازی رایگان جدید به Fortnite بودیم که شامل Lego Fortnite، Fortnite: Rocket Racing و Fortnite Festival می‌شد.

LEGO Fortnite که با همکاری گروه LEGO توسعه یافته است، تجربه ای مبتنی بر بقا و ساخت و ساز است. Rocket Racing توسط Psyonix توسعه داده شده است، توسعه دهنده Rocket League، یک بازی مسابقه ای آرکید سریع که در آن بازیکنان در مسیرهای مختلف مسابقه رانده و پرواز می کنند. Fortnite Festival توسط Harmonix، توسعه دهنده Rock Band ساخته شده است، یک بازی موسیقی که در آن بازیکنان باید به تنهایی یا با کمک دوستان موسیقی محبوب را اجرا کنند.

لوئیس وولدریجمدیر تحقیقات بازی در Amper گفت: “با تبدیل شدن Lego Fortnite به جریان اصلی، Amper انتظار دارد بازیکنان در آن شرکت کنند. [در فورتنایت] بازگشت به حالت عادی. علیرغم بازگشت بازی Fortnite OG در سال 2024، محتوای نوامبر 2023 که بیشترین تعداد بازیکن خود را به این بازی جلب کرد، می تواند به تسلط خود ادامه دهد.

بخوانید  مریل استریپ در فصل 4 سریال Only Murders in the Building بازمی گردد
تحریریه مجله بازی یک گیمر