اولین گزیده از فیلم Rebel Moon; تلاش برای اهلی کردن موجودی شبیه شیر


اولین کلیپ از Rebel Moon: Part One – A Child of Fire نشان می دهد که تارک یک موجود شیر مانند را رام می کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که اولین قسمت از فیلم نتفلیکس Rebel Moon: Part One – A Child of Fire منتشر شده است. این ویدیو 3 دقیقه ای کورا با بازی نقش سوفیا بوئلا نشان می دهد که تارک نقش Aستاز نیر سربازگیری می کند تا در نبرد قریب الوقوع علیه نیروهای جهان مادر به آنها بپیوندد. تارک باید یک موجود شیر وحشی را رام کند تا خود را از دین خود رها کند.

دانلود ویدیو آپارات

زک اسنایدر او نه تنها هر دو قسمت Rebel Moon را کارگردانی کرد، بلکه در کنار آن نیز کارگردانی کرد آنها چه هستند؟نویسنده فیلم جان ویک 3 (جان ویک 3) و کرت جانستادنویسنده اتمی بلوند، فیلمنامه را بر اساس داستانی از خودش و کرت جانستد نوشته است. قسمت اول فیلم ماه سرکش از 24 تا 30 دسامبر (15 تا 21 آذر) در سینماها اکران می شود و در تاریخ 1 دسامبر (22 آذر) از نتفلیکس اکران می شود.

در خلاصه داستان Rebel Moon آمده است: «زمانی که یک مستعمره صلح آمیز و صلح آمیز در لبه کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیزاریوس می بیند، زن جوانی با گذشته ای آشفته راهی سیارات همسایه می شود تا جنگجویان جدیدی پیدا کند تا از آنها بخواهد. از آنها محافظت کن. جامعه خود را به آنها کمک کنید تا موقعیت خود را حفظ کنند. سوفیا بوئلا چارلی هانام، جیمن هانسو، بائ دونا، ری فیشر، جنا مالوناستاز نیر آه دافی و شارلوت ماگیدر آنها در این فیلم بازی می کنند.

بخوانید  مجموعه کامل طنز پسران فقط 18 دلار برای مدت زمان محدود است
تحریریه مجله بازی یک گیمر