لاکی هنک با بازی باب ادنکرک کنسل شده است


AMC سریال کمدی-درام تاریک Lucky Hank با بازی باب ادنکرک را پس از یک فصل لغو کرد.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، باخبر شدیم که AMC سریال Lucky Hank را کنسل کرده است. باب ادنکرک بعد از یک فصل اعلام کرد. فصل اول این سریال درام کمدی تاریک دارای هشت قسمت بود که آخرین قسمت آن در ماه می 2023 به طرفداران ارائه شد. این سریال در +AMC باقی خواهد ماند تا افراد بیشتری بتوانند ماجراهای هنک، لیلی و سایر شخصیت های دانشگاه ریلتون را تماشا کنند.

AMC بیانیه جدیدی منتشر کرد و گفت: “ما به Lucky Hank افتخار می کنیم و از همه دست اندرکاران، از تیم سازنده گرفته تا شرکای ما در سونی و البته باب ادنکرک تشکر می کنیم. ماری انوس و از همه بازیگران و عوامل برای تولید این نمایش منحصر به فرد، سرگرم کننده و گیرا تشکر می کنم. متأسفانه، ما نمی‌توانیم تولید فصل دوم را آغاز کنیم، اما خوشحالیم که این هشت قسمت در AMC+ باقی می‌مانند و طرفداران بیشتری پیدا می‌کنند.»

سریال هنک خوش شانس ماجراهای ویلیام هنری دور جونیور، رئیس دپارتمان انگلیسی دانشگاه ریلتون را دنبال می کند که با چالش های زندگی شخصی و حرفه ای خود دست و پنجه نرم می کند. این نمایش برگرفته از رمان مرد مستقیم است ریچارد روسو انجام شده. باب ادنکرک، مری انوس، سدریک یاربرو، دیدریک بادر، اولیویا اسکات ولش، سارا امینی، نانسی رابرتسون، اسکار نونس و سوزان کرایر در بین بازیگران سریال هنک آنها را خوش شانس می دانند.

بخوانید  Diablo IV 6 آیتم منحصر به فرد جدید را در یک به روز رسانی عظیم اضافه می کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر