تاریخ اکران فیلم Bikeriders اعلام شد


Focus Features تاریخ اکران The Bikeriders با بازی آستین باتلر، تام هاردی و جودی کامر را اعلام کرد.

پس از قرن بیستم، انجمن دوچرخه سواران فیلم را ساخت جف نیکولز New Regency از برنامه اکران خود حذف شد، Focus Features را برای توزیع فیلم اختصاص داد. با این حال، با جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، می دانیم که Fox Features از اکران فیلم Motorcycle Riders در تاریخ 1 جولای 1403 (21 ژوئن 2024) خبر داده است. این بلاک باستر ابتدا برای اکران در دسامبر 2023 برنامه ریزی شده بود.

دانلود ویدیو آپارات

در خلاصه داستان The Bikeriders آمده است: «این اثر نگاهی عمیق به زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری دارد که در طول یک دهه، از محل تجمع غریبه‌های محلی به یک باند فاسد تبدیل می‌شود و این افراد را تهدید می‌کند. روش منحصر به فرد زندگی اعضای اصلی.» این فیلم الهام گرفته از کتابی با همین نام است دنی لیون ساخته شده است و داستانی بدیع در مورد ظهور یک باشگاه موتور سواری خیالی در ایالت های میانی آمریکا را روایت می کند.

تام هاردیبازیگر فیلم Venom جودی کامربازیگر سریال Killing Eve (Killing Eve) آستین باتلربازیگر فیلم الویس نورمن ریدزبازیگر سریال The Walking Dead مایکل شانونبازیگر جاده انقلاب بوید هالبروکلوگان بازیگر سینما تونی والاسبازیگر سریال The Society کارل گلسمنبازیگر فیلم شیطان نئون مایک کوئیکبازیگر فیلم داستان وست ساید (داستان وست ساید) و دیمون هریمنبازیگر Justified در این فیلم بازی می کند.

جف نیکولز کارگردان دوست داشتنی فیلم Bikeriders را نوشته و کارگردانی کرده است. Bikers نشان‌دهنده همکاری دیگری برای مایکل شانون و جف نیکولز است که قبلاً تهیه‌کنندگی Take Shelter را بر عهده داشتند. فرد برگر، سام هنسون، دیوید کرن، یاریو میلچان و مایکل شفر به عنوان تهیه کننده اجرایی و آرنون میلچان، کیرک پانیسینک و دونالد اسپارکس آنها به عنوان تهیه کننده پروژه کار می کنند.

بخوانید  مارول اولین نگاه به فیلم Captain America: Brave New World را به اشتراک می گذارد
تحریریه مجله بازی یک گیمر