اولین تریلر فیلم The Gentlemen بازگشت به دنیای جنایت را نشان می دهد


نتفلیکس اولین تریلر سریال The Gentlemen را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت به دنیای جذاب گای ریچی هستیم.

مقاله مرتبط:

  • نقد و بررسی فیلم آقایان

در آخر اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر سریال مردانه منتشر شد. نتفلیکس به تازگی اولین تریلر سریال The Gentlemen را منتشر کرده است که در آن شاهد برخی از اتفاقات این سریال هستیم. در طول تریلر بیشتر با شخصیت های سریال و همچنین دنیای زیرین جنایتکاران آشنا می شویم که در آن شاهد تکرار لحن و کمدی آقایان نیز هستیم. در ادامه می توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

The Gentlemen داستان ادی هالستد را دنبال می کند.او املاک بزرگ پدرش را به ارث می برد و متوجه می شود که شامل یک مزرعه بزرگ یونجه و امپراتوری افسانه ای میکی پیرسون است. آیا او سرباز قادر به تسلط بر جهان اموات بریتانیا و کنترل کل عملیات است؟ گای ریچی، کارگردان فیلم The Gentlemen، به عنوان مجری، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان دو قسمت اول سریال The Gentlemen بازگشته است.

تئو جیمز در نقش ادی هالستد، وینی جونز، کایا اسکودلاریو، جیانکارلو اسپوزیتو، دنیل اینگز، جولی ریچاردسون، پیتر سرافیناویچ، مایکل وو، شنل کرزول، مکس بیزلی، جاسمین، بلکبورو، هری گودوینز، دار سلیم، روبی سیر و پیرس کویگلی. از جمله بازیگران حاضر در سریال آقایان و ایفای نقش هستند. سریال آقایان در 8 قسمت تولید شده است که در مارس 2024 (اسفند سال جاری یا آوریل 1403) از نتفلیکس منتشر خواهد شد، اما هنوز تاریخ دقیق تری اعلام نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر گیم‌پلی ریمیک متال گیر سالید ۳ با گرافیک فوق‌العاده آنریل انجین ۵