امکان راه اندازی مجدد بازی Ninja Gaiden توسط Platinum Games

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

مدت زیادی از انتشار آخرین نسخه از سری Ninja Gaiden می گذرد. این بازی که با نام Ninja Gaiden 3 در سال 2012 عرضه شد، نتوانست تجربه مطلوبی را برای گیمرها فراهم کند و در نهایت اوضاع را برای طرفداران این سری بدتر کرد. اکنون به نظر می رسد که استودیوی Reboot Team Ninja هر دو سری Ninja Gaiden و Dead or Alive را در برنامه های توسعه خود دارد.

نیک بیکر از پادکست XboxEra، پیرو اخبار منتشر شده در مورد ریبوت Ninja Gaiden، وی در توییتر خود مدعی شد که این بازی توسط Platinum Games ساخته خواهد شد. استودیوی پلاتینیوم گیمز یکی از توسعه‌دهندگان بازی در شرق به حساب می‌آید و با ساخت بازی‌هایی مانند Bayonetta، Vanquish، Metal Gear Rising: Revengeance و NieR: Automata در بین گیمرها محبوب شده است.

با توجه به اینکه پلاتینیوم گیمز سابقه بسیار خوبی در ساخت بازی های اکشن محبوب دارد، انتخاب آن به عنوان توسعه دهنده ریبوت Ninja Gaiden منطقی به نظر می رسد. نکته جالب اینجاست که استودیو Team Ninja در مصاحبه ای در اوایل سال جاری اعلام کرد که آماده است توسعه بازی جدید Ninja Gaiden را به استودیو دیگری واگذار کند. البته این موضوع در حال حاضر به طور رسمی تایید نشده است و Team Ninja و شرکت ناشر Koi Tecmo احتمالا در آینده اطلاعات بیشتری را با طرفداران به اشتراک خواهند گذاشت.

ریو هایابوسا نینجا گیدن

طبق شایعه جدید، استودیو Platinum Games تولید ریبوت سری Ninja Gaiden را از سر گرفته است.

بخوانید  نسخه کلکسیونی باب اسفنجی: Cosmic Shake برای جمعه سیاه بسیار ارزان است

با این حال، برخی از گیمرها ممکن است تعجب کنند که Team Ninja در کنار Wo Long: Fallen Dynast برای انتشار در سال 2023 و PlayStation 5 انحصاری Rise of the Ronin برای انتشار در سال 2024 چگونه توسعه این ریبوت‌ها را مدیریت خواهد کرد. همانطور که می‌توانید حدس بزنید، این توسعه‌دهنده ژاپنی احتمالاً این کار را انجام خواهد داد. برخی از پروژه های خود را با همکاری استودیوهای دیگر انجام می دهند.