بایگانی‌های شومیز شرق مزون جدیدترین مدل های لباس ارزان قیمت

معمولا جنس این مدل پیراهن مردانه پشمی است که آقایان در فصل پاییز به صورت تکی یا به همراه یک تیشرت می‌پوشند و در فصل زمستان به همراه یک پلیور و کاپشن به تن می‌کنند. سبز، رنگ بسیار جذابی است که در فصل بهار و پاییز مورد استقبال استایلیست‌ها و طراحان مد و فشن قرار می‌گیرد. یکی از مزیت‌های پیراهن چهارخانه مردانه سبز این است که به سادگی با رنگ‌های دیگر ست می‌شود. جهت انتخاب اصولی و بهتر پیراهن چهارخانه‌ی مردانه بایستی در ابتدا به این نکته توجه داشته باشید که پیراهنی که می‌خواهید بپوشید برای چه موقعیت و مکانی مناسب است.

در حاشیه یقه، آستین و روی جیب های این کت با پارچه خز سفید طراحی و دوخته شده است. یکی دیگر از استایل های غیر رسمی و کژوال جذاب زنانه با پارچه پشمی، ست کردن پیراهن چهار خونه با سارافون است. می توانید یک سارافون تک رنگ بپوشید و از زیر آن پیراهت چهار خونه تان را به تن کنید.

شکت مانند پیراهن دکمه دار، آنقدر سبک است که خیلی زمستانی به نظر نمی رسد، ولی با این وجود، بسیار مناسب فصل پاییز است. بیشتر به عنوان “ژاکت تابستانی” یا “پیراهن بلند” شناخته می شود که به لباس ایده آل، برای خانم های ایرانی تبدیل شده است. این پیراهن در رنگ های شاد و پر طرفدار سورمه ای – قرمز و سورمه ای – قهوه ای موجود می باشد. می توانید سایر محصولات مردانه و جدید ترین ست های ما را در پیج اینستاگرام سارابارا مشاهده کنید. با توجه به الیاف بکار رفته برای دوخت پیراهن مردانه پشمی موارد زیر را تا حد امکان رعایت کنید.

بخوانید  خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی موبایل cp call of duty تاپ جم شاپ | 1gamer
با این حال انتخاب لباس مردانه‌ی دیگر همچون شلوار و کفش مردانه، در جذاب‌تر شدن استایل‌تان بی‌‌تاثیر نخواهد بود. پیراهن چهارخانه مردانه نخی، بافت سبک و خنکی دارد که شما می‌توانید این مدل پیراهن مردانه را در فصل‌های گرم سال همچون بهار و تابستان به تن کنید. در صورتی که می‌خواهید در فصل تابستان خوشتیپ باشید و در عین حال در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، این مدل پیراهن چهارخانه مردانه خنک را می‌توانید به صورت تکی با یک شلور جین مردانه به تن کنید. پیراهن چهارخانه مردانه قرمز یکی از مدل پیراهن‌های مردانه پرطرفدار در سراسر دنیا است که در فصل پاییز و زمستان مورد استقبال بیشتر قرار می‌گیرد. در این مقاله سعی داریم چند استایل جذاب به همراه پیراهن چهارخانه مردانه را معرفی کنیم تا هنگام خرید لباس، اکسسوری و کفش و کیف مردانه انتخاب راحت‌تری داشته باشید و چشمگیر و خوشتیپ‌تر از همیشه ظاهر شوید.

بایگانی‌های شومیز شرق مزون جدیدترین مدل های لباس ارزان قیمت

این مدل پیراهن را به خاطر جنس گرمی که دارد معمولا فصل های سرد سال یعنی پاییز و زمستان به تن پیراهن پشمی میکنند. رنگ پر طرفدار این مدل قرمز ومشکی است، که آن را میتوانید با کفش چرم مشکی ست کنید و ازش لذت ببرید. این پیراهن آستین کوتاه می تواند یک رویه مناسب برای لباس های مجلسی شما باشد. در این استایل نیز این رویه توییت بر روی یک پیراهن دکلته سفید پوشیده شده است. پیراهن زیری سفید راه راه است و ترکیب رنگی جذابی را با این رنگ صورتی ایجاد کرده است.

بخوانید  خرید کالاف دیوتی موبایل ثبت آگهی رایگان فروش اکانت Call of Duty mobile | 1gamer