اعلام تاریخ اکران بالرین با بازی آنا دی آرماس از دنیای جان ویک

بالرین بین قسمت‌های سوم و چهارم جان ویک اتفاق می‌افتد و داستان یک بالرین قاتل را دنبال می‌کند که قاتلی را که خانواده‌اش را کشته‌اند، شکار می‌کند. لن وایزمن، کارگردان فیلم Underworld و Total Recall کارگردانی Balerina را بر عهده داشت. وی نگارش فیلمنامه این فیلم اکشن را بر عهده دارد شی هیتنفیلمنامه نویس جان ویک: فصل 3 – پارابلوم و رازیانه زمردنویسنده فیلم زن جوان امیدوار کننده بود.

آنا دی آرماس نقش اصلی فیلم بالرین را بازی می کند، اما اطلاعاتی از نقش این شخصیت و داستان او منتشر نشده است. ریوز کیانو مثل جان ویک ایان مک شین مانند وینستون اسکات، لنس ردیک مثل شارون آنجلیکا هیوستون در نقش کارگردان، نورمن ریداس، کاتالینا ساندینو مورنو و گابریل برناز جمله بازیگران فیلم بالرین هستند و به ایفای نقش پرداختند.

تاریخ اکران فیلم Lionsgate بالرین، اسپین آف سریال اکشن جان ویک با بازی آنا دی آرماس، رسما تایید و اعلام شد.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتاریخ اکران فیلم بالرین تایید و اعلام شد. لاینزگیت اعلام کرده است که فیلم اکشن بالرین با بازی آنا دی آرماس که در واقع اولین اسپین آف از مجموعه فیلم های جان ویک است، در تاریخ 7 ژوئن 2024 (17 ژوئن 1403) به نمایش در خواهد آمد. مدتی است که فیلم John Wick: Chapter 4 در سینماها اکران شده و فروش جهانی این فیلم به طور رسمی از مرز 250 میلیون دلار عبور کرده است، بنابراین مجموع فروش جهانی 4 قسمت از سری فیلم های جان ویک افزایش می یابد. 833 میلیون دلار

بخوانید  یک بازی شوتر اول شخص اعلام نشده PS5 که قرار است در سال 2024 منتشر شود
تحریریه مجله بازی یک گیمر