یک بازی شوتر اول شخص اعلام نشده PS5 که قرار است در سال 2024 منتشر شود

همچنین سونی از سال 2021 همکاری خود را با استودیو فایروالک آغاز کرده است. اعضای این استودیو از سازندگان سابق سریال هایی مانند Call of Duty و Destiny هستند. همکاری سونی و فایروالک باید به انتشار یک شوتر بزرگ منجر شود.

طبق چندین گزارش در اینترنت، در پروفایل Artstation فرانک علیبرتی، طراح شخصیت اصلی که در حال حاضر برای 2K کار می کند. کار می کند، نام دو شوتر پلی استیشن 5 ظاهر می شود. یکی از این بازی ها یک بازی تیراندازی سوم شخص است که در سال 2023 منتشر می شود. برخی از کاربران معتقدند که این اثر این Helldrivers 2 خواهد بود. اما اثر دیگری که در این لیست وجود دارد، یک شوتر اول شخص است که احتمالاً در سال 2024 منتشر خواهد شد.

با تمام این تفاسیر هنوز نمی توان به طور قطعی در مورد شوتر پلی استیشن 5 صحبت کرد و برای اطلاعات بیشتر در این زمینه باید منتظر انتشار جزئیات جدیدی از سوی سونی در آینده باشیم.

طبق گزارش های منتشر شده، سونی ممکن است در سال 2024 یک بازی شوتر اول شخص برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر کند.

اکنون با اطمینان می دانیم که سونی یک تیرانداز در دست ساخت دارد. همچنین می دانیم که این بازی تیراندازی توسط استودیو Deviation Games ساخته شده است. در دست توسعه است. هنوز زاویه تیراندازی بازی به صورت رسمی تایید نشده است، اما با توجه به جزئیات فراخوان استخدام استودیو، باید منتظر یک بازی تیراندازی اول شخص باشیم.

اخیراً گروهی از کاربران در اینترنت به مجموعه‌ای از موضوعات مربوط به تیراندازی اول شخص اعلام نشده پلی‌استیشن 5 دسترسی پیدا کردند. پیش از این، سونی اعلام کرده بود که استودیوهای پلی استیشن در حال کار بر روی بیش از 25 بازی جدید هستند که یکی از آنها یک شوتر بزرگ خواهد بود. با این حال هنوز شاهد معرفی رسمی این بازی از سوی سونی نیستیم.

بخوانید  متال: تعداد بازیکنان هلسینگر از مرز یک میلیون گذشت