Nicole Kidman AMC Movie Ad 2.0 در راه است

آرون تعهد خود را به اطمینان از اینکه AMC تمام نمی کند ابراز کرد و به برنامه ای برای اضافه کردن سالن های تئاتر AMC در کشورهای دیگر اشاره کرد. آرون همچنین در مورد روند اخیر استودیو برای انتشار فیلم های کمتری صحبت کرد که تأثیر قابل توجهی بر صنعت داشت.

او فکر می‌کند صنعت می‌تواند حدود 140 فیلم یا بیشتر در سال را مدیریت کند و او خوش‌بین است که تعداد اکران‌ها در سال 2024 افزایش می‌یابد. علاوه بر افزایش تلاش‌های ارتباطی برون‌گرا و تطبیق آن‌ها با ترجیحات مخاطب، AMC یک نام ویژه به نام فیلم‌های صنایع دستی ایجاد کرده است. برای فیلم‌های کوچک و متوسطی که معتقدند می‌توانند مخاطب بسازند.

آرون در مصاحبه ای گفت: “من نمی دانم چه زمانی قرار است این کار را انجام دهیم – امسال یا سال آینده.” تنوع در Cinema-Con. ما سعی خواهیم کرد تا زمانی که زمانش برسد، انتظارات شما را برآورده کنیم.» آرون اضافه کرد که نسخه ای نوشته شده است، اما ممکن است نسخه ای نباشد که در نهایت تولید می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

آدام آرون، مدیر عامل AMC تأیید کرده است که دنباله تجاری وایرال مورد انتظار با بازی نیکول کیدمن در سینماهای AMC نمایش داده خواهد شد.

این مصاحبه همچنین به چالش های پیش روی صنعت فیلم و سطح بدهی AMC پرداخت. آرون نسبت به آینده AMC و صنعت سینما ابراز خوش‌بینی کرد، اگرچه اذعان کرد که همه‌گیری منجر به کاهش قابل توجه درآمد باکس آفیس شده است.

بخوانید  نتفلیکس می گوید مبارزه با اشتراک گذاری رمز عبور کار می کند

او همچنین افزود که او را دیده است نسخه تقلید کننده شنبه شب زندهآن را “شگفت‌انگیز” می‌خواند و می‌افزاید: “در واقع فکر می‌کردم تبلیغات ما بهتر از تقلید آنهاست… [but] اگر آنها این کار را برای سینماهای دیگران انجام می دادند، من کاملاً دیوانه می شدم.»

تحریریه مجله بازی یک گیمر