Metal Gear Solid Delta: Snake Eater یک سیستم ضربه واقعی دارد

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater شامل یک سیستم ضربه پویا و واقعی خواهد بود.

کونامی و استودیو Virtuos پس از نمایش اولین تریلر بازی Metal Gear Solid Delta: Snake Eater در نمایشگاه Xbox Game، جزئیاتی را با طرفداران به اشتراک گذاشتند. اگرچه ارتقاء بصری این بازسازی به لطف توسعه با استفاده از Unreal Engine 5 چشم نواز به نظر می رسد، تیم سازنده سعی کرده است تجربه ای مشابه نسخه اصلی را به بازیکنان ارائه دهد.

به گفته کونامی، Metal Gear Solid Delta: Snake Eater دارای جنگل‌ها و باتلاق‌های زنده خواهد بود که هر کدام جزئیات منحصر به فرد حیات وحش را به تصویر می‌کشند. شما همچنین می توانید جزئیات انیمیشن دقیق تری را برای چهره شخصیت ها انتظار داشته باشید. به طوری که چین و چروک، منافذ پوست و حرکت مجزای کره و عنبیه در بازی گنجانده شده است تا بتوانیم انیمیشن عمیق و احساسی را در چهره افراد مشاهده کنیم.

پیشرفت های مخفی مار در استتار کروکودیل در Metal Gear Solid Delta: Snake Eater

با این حال، یکی از هیجان انگیزترین ویژگی های Metal Gear Solid Delta: Snake Eater، سیستم آسیب دیدگی پویا و واقعی آن است. به لطف توسعه این سیستم، هر گونه جراحت از کبودی های سطحی تا زخم های عمیق گلوله در زمان واقعی نمایش داده می شود و لباس اسنیک در درگیری ها پوشیده یا پاره می شود. علاوه بر این، برخی از آسیب‌ها ممکن است زخم‌های دائمی به جای بگذارند که نشان‌دهنده ماجراهای منحصر به فرد هر شخصیت در روایت است.

Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس اما شایعات حاکی از آن است که ممکن است تا سال 2025 به تعویق بیفتد. کونامی قصد دارد نسخه نمایشی گیم پلی گسترده تری از این نسخه جدید را در 22 ژوئن 1403 (11 ژوئن 2024) پخش کند.

بخوانید  تشخیص سونی از برتری قابل توجه Game Pass نسبت به PlayStation Plus

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر