بازسازیهای مدرن بازی معمولاً جایگزین صداپیشگان برای نسل جدید میشوند، اما Metal Gear Solid Delta: Snake Eater با حفظ صدای ضبطشده اصلی، از جمله دیوید هایتر در نقش Naked Snake، این روند را کاهش میدهد. با این حال، به گفته نوریاکی اوکامورا، تهیه کننده سریال، تعداد انگشت شماری از خطوط جدید برای بازسازی ضبط شده است.
اوکامورا در حین حضورش در پادکست Deep Dive در نمایشگاه Xbox Games از طریق مترجم گفت: «ما از تمام اجرای صدای اصلی استفاده میکنیم، اما برخی از خطوط وجود دارد که شخصیتها دستوراتی را به شما آموزش میدهند که واقعاً دیگر مناسب نیستند. “بنابراین ما بازیگران اصلی را مجبور کردیم که فقط آنها را دوباره ضبط کنند. همچنین، در آن زمان، بیست سال پیش، در واقع مجبور بودیم وکالها را خیلی فشرده کنیم تا تمام آن صدا را پر کنیم. امروز، “ما نداریم” نیستیم. در مورد فرمتها و فشردهسازی به همان اندازه به خطر بیفتیم، بنابراین میتوانیم آن عملکرد را حتی با کیفیت بالاتری دریافت کنیم.”
در طول مصاحبه، اوکامورا در مورد کنترلهای کلاسیک و بهروزشده Metal Gear Solid Delta و همچنین تصمیم کونامی برای پیشبرد این بازسازی قبل از پرداختن به نسخه دیگری از Metal Gear Solid صحبت کرد. او همچنین توضیح داد که چرا دلتا در عنوان است.
اوکامورا خاطرنشان کرد: دلتا یک حرف یونانی است و معنای اصلی آن مانند تغییر یا تفاوت به نظر می رسد. “اما همچنین به معنای تغییر مقدار چیزی بدون تغییر ترکیب یا شخصیت است. این مفهوم اصلی عنوان است. متفاوت نیست، اما بیشتر. بنابراین ما انتخاب کردیم که آن را در عنوان نمایش دهیم.”
کونامی تاریخ عرضه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را مشخص نکرده است، اما انتظار میرود این بازی اواخر امسال برای پلیاستیشن 5، ایکسباکس سری X/S و رایانههای شخصی منتشر شود.