Matt Booty: Xbox دیگر نیازی به تکیه بر Halo و Forza ندارد

مت بوتی، رئیس استودیوی بازی‌سازی ایکس‌باکس، هیجان‌زده است که آنها را در مسیر درست قرار دهد و به اتکای بیش از حد آنها به عناوینی مانند Halo پایان دهد. و فورزا و چرخ دنده ها صحبت می کند.

ایکس باکس پس از نمایش بزرگ خود در سال جاری، هیجان خاصی را برای برنامه های آینده خود ایجاد کرده است. بسیاری از بازی‌های مورد انتظار مانند Call of Duty جدید رونمایی شده‌اند و در نهایت از ابتدا به سرویس Game Pass راه پیدا خواهند کرد. از سوی دیگر، مایکروسافت نیز تمام انرژی خود را برای پشتیبانی از کسب و کار شخص اول ایکس باکس به کار گرفت.

و حالا رئیس استودیوی بازی سازی ایکس باکس در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که این غول بازی بالاخره به هدف خود یعنی رهایی از وابستگی به برخی آثار محدود رسیده است. او همچنین نوید یک مجموعه هیجان انگیز از برنامه های آینده این شرکت را داد.

خط تولید بازی های فرست پارتی ایکس باکس، با وجود پتانسیل بالایی که در سال 2020 برای سری جدید نشان داده شد. حالا به نظر می رسد که آنها بالاخره ترکیبی را برای این پتانسیل بالا تنظیم کرده اند.

بازی های ایکس باکس آینده

مت بوتی در مصاحبه ای با Variety رویداد اخیر ایکس باکس را راهی به سوی چیزهای هیجان انگیز در آینده توصیف می کند و در این بین به نکته خاصی اشاره می کند. در این برنامه بالاخره شاهد رونمایی از آثار بزرگ استودیوهای خریداری شده توسط مایکروسافت از جمله Doom: The Dark Ages و Call of Duty Black Ops 6 خواهیم بود. ما بودیم. بوتی معتقد است که ایکس باکس بالاخره شروع به یافتن ریتم خود کرده است.

بخوانید  دنباله The Sea Beast نتفلیکس تایید شد

او همچنین خاطرنشان کرد که Xbox دیگر نیازی به تکیه کامل بر عناوینی مانند Halo و Forza ندارد. این شرکت اغلب به دلیل اعتماد بیش از حد به عناوینی مانند Forza، Halo و Gears در گذشته مورد انتقاد قرار گرفته است.

Booty به طرفداران یک ترکیب هیجان انگیز برای پاییز 2024 تا بهار 2025 نوید می دهد. از جمله بازی هایی که در این پنجره زمانی منتشر می شوند، می توان به Indiana Jones و همچنین Doom: The Dark Ages و Fable اشاره کرد که می تواند همزمان با انتشار باشد. جنوب نیمه شب

Deathmatch Hero: Dark Ages

اکنون نگاه مت بوتی به نمایشگاه Xbox Games 2025 او هست. آنها انتظار دارند در سال آینده رویدادی با همان کیفیت را برای طرفداران خود تدارک ببینند که با پیوستن به استودیوهای شخص اول ایکس باکس، تجربیات هیجان انگیزی را برای طرفداران فراهم کند.

به طور کلی، به نظر می رسد سال آینده می تواند سال خاصی برای ایکس باکس و مایکروسافت باشد. این شرکت اکنون در مسیر انتشار بازی‌های اصلی شخص اول، معرفی عناوین جدید بالقوه و یک کنسول قابل حمل جدید است.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر