در حالی که Aliens: Crucible یک داستان متقاعد کننده از یک بازی است که تقریباً وجود داشت، اگر از طرفداران هیولاهای کابوسوار با آزاردهندهترین روش ممکن برای بازتولید در داستان هستید، هنوز چیزهای زیادی باید منتظر آن باشید. Aliens: Fireteam Elite یک بازی اکشن جامد است که از زمان عرضه آن در سال 2021 چندین به روز رسانی بزرگ دریافت کرده است و در 20 ژوئن می توانید اکشن تاکتیکی بی درنگ علیه انبوهی از Xenomorph را در Aliens: Dark Descent تجربه کنید.
Fallout Dev اطلاعات جدیدی درباره بازی Canceled Aliens: Crucible از سگا فاش می کند
من خوشحال بودم که Aliens: Fireteam Elite را بازی کردم زیرا تنظیمات کلی مشابه بود: تیم کوچک، نفر سوم، با تمرکز بر قابلیتهای توسعهپذیر و اقدامات پشتیبانی. شباهت ها به همین جا ختم شد، اما دیدن این که این ایده واقعاً می تواند در عمل سرگرم کننده باشد، خوب بود. RIP، تیم. pic.twitter.com/zmVWsX0RKu
—جاش سایر (@jesawyer) 16 آوریل 2023
ساویر در توییتی نوشت: «ایده های جالب زیادی در کار بود، اما شما ایده ارائه نمی کنید. “بزرگترین درسی که از این تجربه آموختم این است که اگر سطوح قابل بازی نداشته باشید، بازی زیادی ندارید – البته استثناهایی هم وجود دارد. نزدیکترین بازی Aliens که می تواند با Crucible مقایسه شود، طبق گفته Sawyer، این است. بیگانگان: Fireteam.
پیشرفت در بازی بسیار کند بود، به خصوص زمانی که نوبت به ایجاد سطوح بازی قابل اجرا می رسید. ما در آن زمان یک بازی دیگر در حال توسعه با SEGA داشتیم، پروتکل آلفا، و SEGA (به طور طبیعی، IMO) Aliens را به نفع AP کنار گذاشت.
—جاش سایر (@jesawyer) 16 آوریل 2023
در پاسخ به توییتی که از توسعه دهندگان بازی های ویدیویی درباره «اونی که فرار کردSawyer هنر مفهومی را برای بازی فاش کرد، یک اکشن-RPG که “ایده های جالب زیادی” داشت اما در نهایت توسط سگا کنار گذاشته شد تا Obsidian بتواند روی پروتکل آلفا کار کند. در سال 2009 سگا تایید کرد که Aliens: The Crucible لغو شده است. .
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
من از سال 2006 تا 2009 روی یک نقشآفرینی بیگانه برای SEGA کار کردم. Obsidian در آن زمان هیچ کارگردانی نداشت، فقط افراد بالقوهای که همگی همتایان به حساب میآمدند. هنگامی که مقامات در مورد نحوه انجام کاری اختلاف نظر داشتند، این امر منجر به اختلالات زیادی شد. pic.twitter.com/JoxW5V3424
—جاش سایر (@jesawyer) 16 آوریل 2023
در دهه 2000 بازیهای زیادی در دنیای بیگانگان به نمایش گذاشته شد، اما پروژهای که هرگز روشن نشد، Aliens: Crucible بود که جاش سایر، طراح بازی Obsidian در سال 2006 برای سگا توسعه میداد.
به گفته سازنده، بازی ساخته شده توسط Cold Iron Studios دارای تنظیماتی مشابه با آنچه او برای Crucible در نظر گرفته بود، دارد و او از انتشار Fireteam Elite خوشحال شد. ساویر گفت: “من از بازی Aliens: Fireteam Elite خوشحال بودم، زیرا ساختار کلی شبیه به هم بود.” “تیم کوچک، سوم شخص، با تمرکز بر قابلیتهای قابل استقرار و اقدامات پشتیبانی. شباهتها به همین جا ختم شد، اما خوب بود که دیدیم این ایده در عمل میتواند سرگرم کننده باشد.”