در سالی که شاهد ناپدید شدن بسیاری از بازیهای سرویس زنده سرگرمکننده اما خاص بوده است، میترسم اولین بازی Crash Team Rumble در 20 ژوئن یک یا دو سال تا پایان نهایی آن باقی بماند. بین Fortnite و lockdown، آیا جایی برای این باندیکوت وجود دارد که در جایی در میانه رشد کند و در جایی که رامبلورس، ناک اوت سیتی و بسیاری دیگر قبلاً تلاش کرده اند موفق شود؟ آیا قیمت 40 دلاری بازی به آن کمک میکند تا با پول بیشتر در مقابل، مدت زمان بیشتری سرپا بماند، یا رد کردن مدل رایگان بازی که توسط بازیهایی مانند این ساخته میشود، یک برنامه سختتر برای کاربران اولیه بالقوه است؟ می ترسم دومی باشد که می تواند CTR را از همان ابتدا در موقعیت سختی قرار دهد.
Crash Team Rumble یک بازی چند نفره 4v4 با قوانین منحصر به فرد است و به نظر می رسد پس از یک آخر هفته با نسخه بتا، پتانسیل زیادی دارد. Crash Team Rumble به جای اینکه چیزی آشنا از طرح رنگ Crash را به تصویر بکشد، زاویه رقابتی و جریان مسابقه خود را پیدا می کند، و عمق استراتژی آن به آن نیرو می بخشد، اگرچه من نگران طول عمر آن هستم.
تمرکز روی میوه wumpa است. شما آنها را بهعنوان پیکاپهایی که در جای خود میچرخند یا در داخل جعبهها جمع میشوند، جمعآوری خواهید کرد، درست همانطور که دکلها مدتهاست مشخص شدهاند، اما در اینجا آنها جان اضافی را برای شما به ارمغان نمیآورند. در عوض، آنها برای تیم شما امتیاز می گیرند. هر نقشه بر اساس داستان و زیبایی شناسی سریال شکل می گیرد و دارای پلتفرم های عینی است. شما میوه wumpa احتکار شده خود را به دروازه می آورید و پس از یک تاخیر کوتاه اما عمدی، امتیاز کسب می کنید. این پیکربندی اولیه باعث ایجاد CTR (نه، نه این CTR) در دست گرفتن آسان است و از آنجا هر لایه اضافی به طراحی زیرکانه آن می افزاید.
من هنوز مقداری رزرو دارم. یک آخر هفته بتا کافی نیست تا به من بگوید آیا بازی برای مدت طولانی ادامه دارد یا خیر، بنابراین من هنوز راحت نیستم که آن را پوشش دهم. جذابیت گسترده تر آن نیز زیر سوال است. با سیستم تایید شده نبرد پاس و فروشگاه درونبازی که احتمالاً به نظر میرسد، CTR باید مسابقات منحصربهفرد خود را بررسی کند تا مخاطبی را پیدا کند و آنها را وادار به خرج کند. برخلاف بسیاری از بازیهای دیگر با اقتصاد مشابه، CTR رایگان نیست.
بازیکنان به عنوان شخصیت های آشنا به چندین کلاس مانند گلزنان، مدافعان و غیره در مسابقات بارگذاری می شوند. مشابه چیزی مانند Overwatch، بازی کامل دارای چندین شخصیت در هر کلاس خواهد بود، با قهرمانان و شرورانی که کل تاریخ Crash را در فهرست قرار می دهند. در نسخه بتا، تنها یک زیرمجموعه کوچک از فهرست کامل قهرمانان و شروران بازی – و تواناییهای قابل تنظیم آنها – در دسترس بود، اما این ایده به من داد که چه انتظاری داشته باشم.
اگر مستقیماً گل نمیزنید یا دفاع نمیکنید، احتمالاً برای بهبود گلزنان خود با ضربکنندهها یا باز کردن تواناییهای پراکنده در سراسر نقشه تلاش میکنید. تلههای قابل استقرار مانند گیاهان گلدانی که مانند اسلحههای برجک عمل میکنند و سلاحهای باز کردن قفل مانند توپ همستر میخدار که به شما امکان میدهد سریعتر حرکت کنید و به دشمنان آسیب برسانید، برای گرفتن آنها وجود دارند، اما هر باز کردن قفل توانایی به تلاشی هماهنگ نیاز دارد و شما را ملزم به جمعآوری آثار به جای میوه دارد. .
محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.
در یک دور خوب، هرگز به سادگی حرکت وومپاهای خود به سمت هدف نخواهد بود. این یک ورزش شبه آرکید است، بنابراین تیم دشمن که همان هدف شما را دارد – برای رسیدن به حداکثر امتیاز – به هر دور یک سرعت Capture The Flag می دهد. یادگیری اینکه چه زمانی باید حمله را فشار دهید و چه زمانی باید عقب بیفتید و از گلزنی دشمنان جلوگیری کنید، یک مانع سرگرم کننده در ساعات اولیه بازی است.
پرش، چرخش و کوبیدن زمین در کارنامه هر شخصیت موجود است و همانطور که هر کهنهکار سریالی انتظارش را دارد به کنترلر نشان داده میشود. این به هر دور احساس آشنایی می دهد، اما سرعت پر هرج و مرج و عرصه های وسیع، که هر کدام با عناصر هوشمندانه عمودی به نمایش درآمده اند، باعث می شود احساس کنید که سطح کلاسیک Crash تک نفره توسط بازیکنان دیگر تسخیر شده است. نکته جدیدی در اینجا وجود دارد که به نظر من هیجان انگیز است، و احساس من این است که قوانین و مکانیک به Crash Team Rumble جذابیتی شبیه Rocket League می دهد. این یک ورزش نیست، اما بسیار اسپرت است، و در حالی که Rocket League استاندارد در این فضا است، بازی Crash Team Rumble یک بازی است که با خوشحالی در اواخر امسال دوباره آن را امتحان خواهم کرد.
شما احتمالاً میتوانید یک دور را بدون استفاده از سلاحهای جایزه مانند این انجام دهید، اما برنده اغلب کسانی هستند که نه تنها از آنها استفاده کردهاند، بلکه این کار را متفکرانه انجام دادهاند. پلتفرمهای True Crash دارای سطوحی هستند که بسیار دشوار هستند، اما در اینجا دشواری آنقدر از پلتفرمسازی ناشی نمیشود که از اجرای برنامه بازی یک تیم ناشی میشود. این یک راه تازه برای دیدن شخصیتی است که در طول 20 سال گذشته در بسیاری از موقعیتهای مختلف دیدهام.

Crash Bandicoot به عنوان یک طلسم پلتفرمر رنگارنگ نمادین در عصر خود متولد شد و از آن زمان برای تطبیق با سایر ژانرها و لحظات در تاریخ بازی های ویدیویی دوباره تصور شد. او و همگروههایش از شکارچیان میوه وومپا، در کراش باش با ماریو پارتی مواجه شدند، آنها چندین بار با کارتهای مسابقه مسابقه دادند، و او حتی به داخل یک مسابقه اتومبیلرانی روی سکوهای موبایل پرتاب شد. ظاهر نهایی کیسهدار نارنجی همیشه خندان بار دیگر با لحظهی خود مطابقت دارد، اگرچه ممکن است غیرمنتظرهترین تغییر باشد.
آلبوم عکس
Crash Team Rumble در زمانی اتفاق میافتد که بازیهایی با اندازه و جثهاش برای ادامه تلاش میکنند، حتی زمانی که یک جامعه پرشور برای قهرمانی در آنها وجود دارد. این با انبوهی از سؤالات همراه است و احتمالاً تا زمانی که بعد از راهاندازی بازی آن را در زمان واقعی نبینیم، پاسخی دریافت نخواهیم کرد. فقط می ترسم در چشم انداز امروزی پیدا کردن اینها سخت باشد.
این بهترین بازی است که با یک تیم ارتباطی انجام شود، زیرا نقشه های عرصه میزبان درگیری های متعدد در مناطق مختلف در هر زمان خواهد بود. آیا شانس گلزنی خود را برای کمک به هم تیمی خود از دست می دهید تا از رکود خلاص شود؟ آیا آنها حتی از شما می خواهند؟ شما می توانید به دشمنان ضربه بزنید و آنها میوه می ریزند، یا حتی می توانید به طور موقت دشمنان را بیهوش کنید و همه چیز را از دست می دهند، اما زمان کشتن (که در اینجا مانند یک عبارت افراطی به نظر می رسد، اعتراف می کنم) بسیار طولانی است. و با این حال، من چندین بار دیده ام که رقبا آنقدر درگیر حذف یکدیگر شدند که چشمان خود را از توپ برداشتند – اوه، وومپا.