اگر مستقیماً گل نمیزنید یا دفاع نمیکنید، احتمالاً برای بهبود گلزنان خود با ضربکنندهها یا باز کردن تواناییهای پراکنده در سراسر نقشه تلاش میکنید. تلههای قابل استقرار مانند گیاهان گلدانی که مانند اسلحههای برجک عمل میکنند و سلاحهای باز کردن قفل مانند توپ همستر میخدار که به شما امکان میدهد سریعتر حرکت کنید و به دشمنان آسیب برسانید، برای گرفتن آنها وجود دارند، اما هر باز کردن قفل توانایی به تلاشی هماهنگ نیاز دارد و شما را ملزم به جمعآوری آثار به جای میوه دارد. .
Crash Team Rumble یک بازی چند نفره 4v4 با قوانین منحصر به فرد است و به نظر می رسد پس از یک آخر هفته با نسخه بتا، پتانسیل زیادی دارد. Crash Team Rumble به جای اینکه چیزی آشنا از طرح رنگ Crash را به تصویر بکشد، زاویه رقابتی و جریان مسابقه خود را پیدا می کند، و عمق استراتژی آن به آن نیرو می بخشد، اگرچه من نگران طول عمر آن هستم.
در یک دور خوب، هرگز به سادگی حرکت وومپاهای خود به سمت هدف نخواهد بود. این یک ورزش شبه آرکید است، بنابراین تیم دشمن که همان هدف شما را دارد – برای رسیدن به حداکثر امتیاز – به هر دور یک سرعت Capture The Flag می دهد. یادگیری اینکه چه زمانی باید حمله را فشار دهید و چه زمانی باید عقب بیفتید و از گلزنی دشمنان جلوگیری کنید، یک مانع سرگرم کننده در ساعات اولیه بازی است.
این بهترین بازی است که با یک تیم ارتباطی انجام شود، زیرا نقشه های عرصه میزبان درگیری های متعدد در مناطق مختلف در هر زمان خواهد بود. آیا شانس گلزنی خود را برای کمک به هم تیمی خود از دست می دهید تا از رکود خلاص شود؟ آیا آنها حتی از شما می خواهند؟ شما می توانید به دشمنان ضربه بزنید و آنها میوه می ریزند، یا حتی می توانید به طور موقت دشمنان را بیهوش کنید و همه چیز را از دست می دهند، اما زمان کشتن (که در اینجا مانند یک عبارت افراطی به نظر می رسد، اعتراف می کنم) بسیار طولانی است. و با این حال، من چندین بار دیده ام که رقبا آنقدر درگیر حذف یکدیگر شدند که چشمان خود را از توپ برداشتند – اوه، وومپا.
من هنوز مقداری رزرو دارم. یک آخر هفته بتا کافی نیست تا به من بگوید آیا بازی برای مدت طولانی ادامه دارد یا خیر، بنابراین من هنوز راحت نیستم که آن را پوشش دهم. جذابیت گسترده تر آن نیز زیر سوال است. با سیستم تایید شده نبرد پاس و فروشگاه درونبازی که احتمالاً به نظر میرسد، CTR باید مسابقات منحصربهفرد خود را بررسی کند تا مخاطبی را پیدا کند و آنها را وادار به خرج کند. برخلاف بسیاری از بازیهای دیگر با اقتصاد مشابه، CTR رایگان نیست.
در سالی که شاهد ناپدید شدن بسیاری از بازیهای سرویس زنده سرگرمکننده اما خاص بوده است، میترسم اولین بازی Crash Team Rumble در 20 ژوئن یک یا دو سال تا پایان نهایی آن باقی بماند. بین Fortnite و lockdown، آیا جایی برای این باندیکوت وجود دارد که در جایی در میانه رشد کند و در جایی که رامبلورس، ناک اوت سیتی و بسیاری دیگر قبلاً تلاش کرده اند موفق شود؟ آیا قیمت 40 دلاری بازی به آن کمک میکند تا با پول بیشتر در مقابل، مدت زمان بیشتری سرپا بماند، یا رد کردن مدل رایگان بازی که توسط بازیهایی مانند این ساخته میشود، یک برنامه سختتر برای کاربران اولیه بالقوه است؟ می ترسم دومی باشد که می تواند CTR را از همان ابتدا در موقعیت سختی قرار دهد.
شما احتمالاً میتوانید یک دور را بدون استفاده از سلاحهای جایزه مانند این انجام دهید، اما برنده اغلب کسانی هستند که نه تنها از آنها استفاده کردهاند، بلکه این کار را متفکرانه انجام دادهاند. پلتفرمهای True Crash دارای سطوحی هستند که بسیار دشوار هستند، اما در اینجا دشواری آنقدر از پلتفرمسازی ناشی نمیشود که از اجرای برنامه بازی یک تیم ناشی میشود. این یک راه تازه برای دیدن شخصیتی است که در طول 20 سال گذشته در بسیاری از موقعیتهای مختلف دیدهام.