یک Comic-Con را تجربه کنید که با کروز Comic-Con نمی توانید از آن فرار کنید



آیا تا به حال آرزو کرده اید که آرزو کنید می توانستید San Diego Comic-Con International را تجربه کنید، اما با 2000 نفر دیگر در یک استراحتگاه غول پیکر شناور در دریاهای آزاد؟ خوب، خبرهای خوبی برای شما وجود دارد: سال 2025 اولین کروز Comic-Con را شاهد خواهیم بود، که با هدف ارائه تجربه تماشای یک انبوه بازی های فضایی، حضور در پانل های افراد مشهور و حرکت در میان جمعیت مضحک تا یک قایق بزرگ است.

سفر دریایی کارائیب از 5 تا 9 فوریه سال آینده اجرا می شود، از تامپا، فلوریدا حرکت می کند، و قبل از بازگشت به تامپا، به کازومل، مکزیک می رود. Felicia Day (Supernatural، Buffy the Vampire Slayer) میزبان سفر دریایی خواهد بود، و وب سایت کشتی کروز تعدادی از افراد مشهور را در آن شرکت می کند، از جمله وارویک دیویس (Leprechaun، Willow)، جورج تاکی (Star Trek: The Series original)، مایکل تروکو (نیمه شب) Mass، Battlestar Galactica)، Mary McDonnell (سقوط خانه آشر، Battlestar Galactica) و ارنی هادسون (Ghostbusters، The Crow).

وب سایت می گوید که شما همچنین به برخی از عناصر دیگر که اغلب Comic-Con را تعریف می کنند، دسترسی خواهید داشت.

در این مقاله آمده است: «کلاسیک‌های Comic-Con، از جمله نمایش‌ها، پانل‌ها، عکس‌ها و موارد دیگر را کاوش کنید. «به‌علاوه، نمایش‌های شبانه، مهمانی‌های کاسبلی مضمون، اجراهای انحصاری، ملاقات و احوالپرسی، بازی‌ها، کلوپ‌های کتاب، کارائوکه، و تجربیات تعاملی معنادار فردی که از صبح زود تا ساعات پایانی شب برگزار می‌شود. این Comic-Con: The Cruise را به یک رویداد منحصربه‌فرد تبدیل کنید. وقتی با ستاره‌های نمادین و محبوب Comic-Con دست و پنجه نرم می‌کنید و یک جامعه پر جنب و جوش از طرفداران پرشورترین افراد در سراسر جهان را کشف می‌کنید، منتظر اتفاقات غیرمنتظره باشید.

بخوانید  استخدام توسعه دهندگان جدید برای Gears 6

اگر می خواهید به سفر دریایی بروید، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. بلیط‌هایی که غذاها و رویدادهای سفر دریایی را پوشش می‌دهند، از 990 دلار شروع می‌شوند و از آنجا بالاتر می‌روند.

برای اطلاعات بیشتر، به وب سایت کروز Comic-Con.

تحریریه مجله بازی یک گیمر