یک پتنت جدید برای کنترلر پلی استیشن از جوهر رسانا استفاده می کند

یک پتنت جدید سونی از جوهر رسانا در کنترلر جدید پلی استیشن استفاده می کند تا دکمه ها و دستورات آن را به طور کامل توسط پخش کننده شخصی سازی کند.

سونی پتنت جدیدی برای کنترلر جدید پلی استیشن به ثبت رسانده است که جنبه منحصر به فرد آن استفاده از جوهر الکترواستاتیک در ساختار آن است. جوهر رسانا به بازیکنان این امکان را می دهد که ترکیبی شخصی را که مناسب سبک بازی مورد نظرشان است ترسیم کنند. اگرچه این پتنت هنوز در مراحل اولیه شکل گیری مفهوم است، اما می تواند نحوه تعامل بازیکنان با بازی ها را تغییر دهد.

این طرح برای اولین بار توسط Exputer معرفی شد گفته می‌شود که کنترل‌کننده‌ای را توصیف می‌کند که سطح بالایی از آزادی را در قابلیت‌های سفارشی‌سازی در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این مفهوم بر روی یک سطح صاف پیاده سازی می شود و کاربر باید ترکیب مورد نیاز از کلیدها را روی یک شبیه ساز کامپیوتری بکشد که دقیقاً با نیازهای او در بازی مطابقت داشته باشد. البته در ابتدا یک سری دستورالعمل به پخش کننده ارائه می شود تا بفهمد چگونه دستورات ترسیم شده را به کلیدهای واقعی روی کنترلر استاندارد متصل کند.

علاوه بر این، یک سوئیچ “ضد خستگی” نیز برای بهبود عملکرد کلید تعبیه شده است. به عنوان مثال، در شرایط خاص، بازیکنان ممکن است به سادگی نیاز داشته باشند که یک کلید را چندین بار فشار داده یا ضربه بزنند و نگه دارند، در این صورت این ویژگی به بازیکنان اجازه می دهد تا دستورات را به هر شکلی که می خواهند تجربه کنند، سفارشی کنند. بازی روان‌تر و لذت‌بخش‌تری داشته باشید.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (26-30 می) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

پتنت جدید سونی برای کنترلر پلی استیشن

به طور کلی، به نظر می‌رسد سونی توجه زیادی به بحث سفارشی‌سازی و طیف گسترده‌ای از حالت‌های مختلف که ممکن است بازیکنان هنگام طراحی این کنترلر در نظر بگیرند، داشته است.

طبیعتاً باید توجه داشت که چنین مفاهیمی فقط یک ایده اولیه هستند که در بسیاری از موارد وارد طرح نهایی نمی شوند. اما در هر صورت، تحقیق و توسعه بر روی این ایده ها می تواند منجر به استفاده از آنها تا سطح مشخصی در محصول نهایی در آینده شود تا بهترین تجربه بازی را برای همه بازیکنان فراهم کند.

در دیگر اخبار مرتبط با پلی استیشن، گفته می شود که سونی در حال توسعه PS VR است تجدید نظر خواهم کرد. حال باید ببینیم که آیا این پتنت در گزینه های آینده نیز قابل استفاده است یا خیر دسترسی به سونی و پلی استیشن نقش دارد یا خیر.

در نهایت نظر خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر