ژور امروز کجاست؟ (26-30 می) آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

Xur هر آخر هفته در Destiny 2 حضور دارد و هر جمعه از ساعت 10:00 صبح به وقت PT / ساعت 13:00 به وقت شرقی شروع می شود. مکان دقیق آن همیشه هنگام ورود یک رمز و راز است، زیرا در نقشه ذکر نشده است، و برای بازیکنان تازه کار به راحتی می توان آن را از دست داد. با این حال، مکان‌هایی وجود دارد که او خانه‌اش را می‌سازد، از جمله منطقه Tower Hangar، در Nessus در قبر Watcher و در منطقه Winding Cove در EDZ.

این اولین آخر هفته از فصل جدید Destiny 2، Season of the Deep است، و Xur به موقع رسیده است تا تجهیزات عجیب و غریب و افسانه ای معمول خود را هدیه دهد. با توجه به اینکه ده‌ها سلاح و زره‌های عجیب و غریب در پچ این هفته بررسی می‌شوند، زمان بسیار خوبی است تا ببینید آیا می‌توانید تعدادی از این تجهیزات Agent of the Nine را در این آخر هفته انتخاب کنید. اینجا جایی است که می توانید Xur را در این آخر هفته پیدا کنید و Agent of the Nine چه چیزی برای فروش دارد.

Xur همچنین هر هفته تلاش Xenology را ارائه می دهد، که از شما می خواهد 21 ضربه را کامل کنید یا در مسابقات Crucible و Gambit برنده شوید تا یک رمز عجیب و غریب به دست آورید. اینها معمولاً برای خرید Exotics قدیمی از یک کیوسک در برج استفاده می شوند، اما فصل بعد می توانید آنها را در Master Rahool صرف کنید تا Exotics مورد نظر خود را بدست آورید. درپوش Exotic Ciphers نیز افزایش می‌یابد، زیرا می‌توانید تا 5 عدد را در یک زمان نگه دارید.

بخوانید  مستند هیدئو کوجیما از دیزنی پلاس پخش می شود

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این هفته می‌توانید Xur را در بخش پیدا کنید برج، داخل آشیانه. برای اسلحه خود، Xur پیشنهاد می دهد کمان پولادی. شکارچیان می توانند برداشت کنند شلوار خوش شانس زره پا؛ تیتان ها می توانند آن را تصرف کنند اسلحه سازی زره سینه؛ و برای Warlocks، Xur این کار را دارد چشمی از دنیایی دیگر.

موقعیت ژور

موقعیت Xur در برج.
موقعیت Xur در برج.

برای پیدا کردن Xur در این هفته، با استفاده از منطقه transmat Courtyard در برج تخم ریزی کنید. برای ورود به بخش Hangar از پله ها به سمت چپ و پایین بروید، سپس به سمت چپ آویزان شوید. به انتهای شمالی منطقه بروید و به دنبال مجموعه ای از پله ها باشید که شما را به یک راهپیمایی می برد، جایی که Xur منتظر است.

اقلام عجیب و غریب و افسانه ای Xur

  • Exotic Engram – 97 Legendary Fragments
  • Arbalest – 29 Legendary Shards
  • شلوار خوش شانس – 23 خرده افسانه ای
  • چشم دیگر – 23 خرده افسانه ای
  • Armamentarium – 23 خرده افسانه ای
  • هاوکمون – 200 خرده افسانه ای، 125000 گلیمر، 1 قطعه در حال افزایش، 1 عدد عجیب و غریب
  • داستان مرد مرده – 200 قطعه افسانه ای، 125000 درخشش، 1 قطعه صعود، 1 رمز عجیب و غریب
  • Xenology Quest – رایگان
  • سلاح ها و زره های افسانه ای – 50 خرده افسانه ای، 1000 گلیمر