یکی از ویژگی‌های درخواستی GTA Online بالاخره اینجاست و پشت Paywall قفل می‌شود

به‌روزرسانی جدید GTA Online در این هفته یک ویژگی کیفیت زندگی را معرفی کرد که طرفداران سال‌ها درخواست آن را داشتند، اما این ویژگی در پشت یک دیوار پرداخت قفل شده است و برخی نگران هستند که این ویژگی برای Grand Theft Auto VI 2025 چه معنایی دارد.

به‌روزرسانی Bottom Dollar Bounties یک برنامه Vinewood Club را معرفی کرد که مخصوص مشترکین GTA+ است که بازیکنان می‌توانند در صفحه اصلی گوشی خود در بازی به آن دسترسی داشته باشند. این یک ویژگی خوشایند است که مردم سال‌ها به دنبال آن بودند، اما برخی از اینکه فقط برای مشترکین GTA+ در دسترس است ناامید هستند.

فراتر از این ناامیدی، مردم در Reddit و سایر بخش‌های اینترنت از خود می‌پرسند که آیا Rockstar Games این کار را به عنوان نوعی آزمایش قبل از انتشار Grand Theft Auto VI در سال آینده (از طریق GamesRadar) انجام می‌دهد. از دیدگاه Rockstar و شرکت مادر Take-Two، GTA+ یک جریان درآمدی دیگر فراتر از فروش اولیه بازی و ریزتراکنش‌های استاندارد است که به سومین قسط پول‌ساز تبدیل می‌شود. طرفداران بر این باورند که اگر قرار دادن ویژگی‌هایی در پشت دیوار پرداخت مانند GTA+ منجر به ثبت‌نام‌های بیشتر برای این سرویس شود، Rockstar/Take-Two را می‌توان تشویق کرد که حتی بیشتر در این زمینه گسترش یابد.

علاوه بر برنامه جدید Vinewood Clup، مشترکین +GTA ماهیانه 500000 دلار پول نقد درون بازی برای GTA Online و همچنین کارت های شارک مخصوص اعضا دریافت می کنند که شامل 15% GTA$ اضافی می شود. اعضا همچنین برای ماموریت‌ها و حالت‌های انتخابی GTA Online و همچنین تخفیف‌های منظم بر روی وسایل نقلیه درون‌بازی، ارتقاء، ویژگی‌ها و موارد دیگر، ضریب‌های GTA$ اضافی دریافت می‌کنند.

فراتر از مزایای GTA Online، تعدادی از عناوین Rockstar Games در GTA+ گنجانده شده است. در حال حاضر، کتابخانه بازی‌های رایگان برای مشترکین شامل LA Noire، Red Dead Redemption، GTA The Trilogy – The Definitive Edition، GTA Chinatown Wars و GTA Liberty City Stories است. بازی اکشن Rockstar Bully اواخر امسال به کاتالوگ GTA+ خواهد پیوست.

در اوایل سال جاری، Rockstar Games قیمت GTA+ را افزایش داد و هزینه اشتراک را از 6 دلار در ماه به 8 دلار در ماه افزایش داد، یعنی افزایش 33 درصدی. هیچ گزینه اشتراک چند ماهه یا سالانه برای GTA+ وجود ندارد.

بخوانید  صرفه جویی بیش از 50٪ در این راکر بازی با بلندگوهای داخلی

با توجه به موفقیت عظیم GTA Online، بسیاری در این فکر هستند که Rockstar Games چه نوع بازی چند نفره را می تواند در GTA VI ارائه دهد. همچنین مشخص نیست که چگونه GTA+ ممکن است در بازی بعدی GTA نقش داشته باشد. به طور کلی امیدها برای GTA VI زیاد است، زیرا برخی معتقدند که این بازی مهم ترین نسخه بازی ویدیویی در تاریخ است.

GTA VI برای انتشار در پاییز 2025 برنامه ریزی شده است، اما با توجه به اینکه تقریباً تمام انتشارات Rockstar در دهه گذشته فراتر از تاریخ هدف اصلی خود به تعویق افتاده اند، اگر این اتفاق رخ ندهد، تعجب آور خواهد بود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر