یوتیوب اضافه می کند، سپس هشدار را از تریلر Joker 2 حذف می کند

در جریان CinemaCon، برادران وارنر. Pictures اولین تریلر Joker: Folie à Deux را منتشر کرد که مدت کوتاهی بعد آنلاین شد. اگرچه این ویدیو در ابتدا بدون اخطار محتوایی در یوتیوب پست شد، اما پلتفرم بعداً یک هشدار را اضافه کرد و ساعاتی بعد اخطار را حذف کرد.

از طریق Variety، در این اخطار آمده است که این تریلر “ممکن است حاوی موضوعات خودکشی یا خودآزاری باشد.” احتمالاً این در پاسخ به صحنه ای بود که هارلی کوئین، پانتومیم لیدی گاگا، به سر خود شلیک کرد. این اقدامی است که آرتور فلک به کارگردانی خواکین فینیکس چندین بار در فیلم اصلی جوکر انجام داد.

در بیانیه زیر، یکی از سخنگویان یوتیوب این هشدار را یک سیستم خودکار که به اشتباه آن را روی ویدیو اعمال کرده است، مقصر دانست: “ما تشخیص داده‌ایم که سیستم‌های ما هشدار بینابینی را به اشتباه اعمال کرده‌اند. تریلر بدون اخطار در YouTube در دسترس است.”

این تریلر تفاوت های کلیدی را در نحوه کنار هم قرار گرفتن جوکر و هارلی نشان می دهد. در این تجسم، هارلی (معروف به هارلین کوینزل) به جای پزشک در آسایشگاه آرکام، هم زندانی است. در هر صورت، آرتور و هارلی بلافاصله با هم به دنیای موسیقی دیوانه وار ساخته خودشان کشیده شده اند. و در این جدول زمانی، هیچ نشانی از بتمن وجود ندارد که اگر تصمیم به فرار با هم گرفتند، بتواند آنها را متوقف کند.

Joker: Folie à Deux از جمعه 4 اکتبر در سینماها اکران خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  نسلی که در اوج رشد تکنولوژی به‌دنیا آمد چطور از تکنولوژی استفاده می‌کند؟