گزارش ها حاکی از آن است که تا عرضه بازی جدید Xbox Fable راه زیادی در پیش است

گزارش های جدید از بازی آینده Fable خبر بدی برای طرفداران سری بازی های نقش آفرینی فانتزی دارد. بر اساس این گزارش، توسعه ریبوت بازی Fable به قدری با مشکلاتی مواجه شده که به نظر می رسد عرضه این بازی در نسل نهم برای Xbox Series X | Xbox Series S را باید خوش شانس دانست.

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

همانطور که می‌دانید، اکثر بازی‌هایی که توسعه طولانی و مشکل‌ساز داشتند، در نهایت چندان خوب ظاهر نمی‌شوند. با این حال، نمونه هایی از نقض این امر وجود دارد، و توسعه طولانی همیشه به معنای مشکلات نیست. با این حال باید توجه داشت که وقتی منابع مختلف گزارش های متعددی مبنی بر پر مشکل بودن روند ساخت یک بازی منتشر می کنند، احتمالاً به این دلیل است که برنامه های سازنده به خوبی پیش نمی رود.

گزارش های جدید نشان می دهد که روند ساخت بازی Fable به خوبی پیش نمی رود و هنوز راه زیادی تا انتشار آن در پیش داریم.

توسعه راه‌اندازی مجدد بازی Fable به استودیوی Playground Games سپرده شده است که باید گفت قبلاً فقط تیمی برای توسعه سری مسابقه‌ای Forza Horizon بود. بنابراین اعضای آن احتمالا به زمان بسیار بیشتری برای ساخت بازی خود نیاز دارند و علاوه بر این، این استودیو برای موفقیت در آثار نقش آفرینی بازار شلوغ باید با استخدام بازی سازان با استعداد و صرف هزینه های فراوان، یک بازی موفق و عالی ارائه دهد.

بخوانید  نقد بازی Atomic Heart - زومجی
اگر نسل 9 به اندازه نسل قبلی دوام بیاورد، گزارش جدیدی ادعا می کند که راه اندازی مجدد Fable ممکن است در سال 2027 یا در بهترین حالت، اواخر سال 2025 یا 2026 وارد شود. این گزارش برای بسیاری از طرفداران ایکس باکس شوکه کننده است. زیرا این بازی در تابستان 2020 معرفی شد، زمانی که حتی کنسول های نسل 9 ایکس باکس هم عرضه نشدند. در آن زمان، ایده یک تجربه جدید بازی Fable در پایان نسل نهم برای طرفداران Xbox دور از انتظار بود. با این حال به نظر می رسد احتمال وقوع این اتفاق بیشتر شده است.

ویرایشگر رسانه VGC، اندی رابینسون ظاهرا متقاعد شده است که بازی جدیدی از Fable در آینده نزدیک منتشر نخواهد شد.

این گزارش جدید از اندی رابینسونسردبیر رسانه ها این یکی از معتبرترین منابع داخلی است که توسط VGC و یک روزنامه نگار مشهور صنعت بازی منتشر شده است. به گفته رابینسون، توسعه Fable ممکن است تا پایان نسل فعلی طول بکشد. اگر به گزارش‌ها، شایعات و اخبار مربوط به راه‌اندازی مجدد Fable توجه کرده‌اید، اکثر آنها به توسعه مشکل و کند آن اشاره می‌کنند. بنابراین، این ادعای رابینسون نمی تواند تعجب آور باشد. رابینسون در ادامه خاطرنشان کرد که برخلاف منبع دیگری، او چیزی در مورد تغییر موتور بازی یا راه‌اندازی مجدد یک Fable جدید در طول توسعه نشنیده است، اما به نظر می‌رسد مطمئن است که این بازی اصلاً در آینده منتشر نخواهد شد. .

لوگوی بازی افسانه با پس زمینه جنگل و قصر

تحریریه مجله بازی یک گیمر