کنترل دنیای Star Wars به ​​سازنده انیمیشن Clone Wars واگذار شد.


Dave Filoni خالق جنگ ستارگان: The Clone Wars رسما رهبری خلاقانه دنیای جنگ ستارگان را در Lucasfilm به عهده گرفت.

مقاله مرتبط:

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فردی جدید هدایت تیم خلاق دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفت. دیو فیلونی یکی از نام‌های بزرگی است که سال‌ها در پروژه‌های انیمیشن و لایو اکشن دیده‌ایم. او اکنون مدیر خلاق دنیای جنگ ستارگان در لوکاس فیلم شده و نقش جدیدی در این سریال دارد. فیلونی در مصاحبه ای با VanityFair این خبر را تایید کرد و اکنون کنترل کاملی بر کارهای در حال انجام سریال دارد.

فیلونی در این مصاحبه گفت که او اکنون مدیر ارشد خلاقیت لوکاس فیلم است. فیلونی در ادامه این گفت و گو می گوید: در گذشته در پروژه های زیادی شرکت داشتم، زمانی که راه خوبی برای ساخت آن پیدا کرده بودند. بخشی از آن.”

دیو فیلونی و آسوکا در پشت صحنه سریال جنگ ستارگان

فیلونی در نقش جدید خود مستقیماً به کاتلین کندی رئیس لوکاس فیلم و کری بک معاون اجرایی رئیس جمهور گزارش می دهد. فیلونی بیشتر به خاطر انیمیشن Star Wars: The Clone Wars و انیمیشن Star Wars Rebels، کمک به جان فاورو در فیلم Mandalorian و The Book of Boba Fett شناخته شده است. او اخیراً مسئولیت ساخت سریال Ahsoka را نیز بر عهده داشته است.

فیلونی همچنین قرار است یک فیلم لایو اکشن جنگ ستارگان را کارگردانی کند که هنوز تا حدودی تولید آن باقی مانده است. فیلونی نقش جدید خود را روشن کرد و توضیح داد: «من به مردم نمی گویم چه کار کنند. احساس من این است که سعی خواهم کرد به آنها کمک کنم بهترین داستانی را که می خواهند بگویند. به عنوان عضوی از شورای جدی، باید به کل کهکشان کمک کنم.»

بخوانید  کپکام هنوز برنامه خاصی برای بازسازی Resident Evil: Code – Veronica ندارد

جنگ ستارگان فیلونی بین رویدادهای Return of the Jedi و The Force Awakens اتفاق می افتد. VanityFair همچنین گزارش داد که فصل دوم سریال Ahsoka ساخته خواهد شد، اگرچه این موضوع به طور رسمی تایید نشده است. پیش از آن، فیلونی نزدیک به 90 قسمت از انیمیشن جنگ ستارگان و 6 قسمت از سریال های The Mandelorian، Boba Fett و Asuka را کارگردانی کرد. VanityFair گزارش می دهد که در حال حاضر انتظار نمی رود هیچ فیلمی از جنگ ستارگان در ارتقاء اخیر فیلونی لغو شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر