کنترلر پایه Xbox Elite Series 2 در آمازون تخفیف دارد

یادداشت سردبیر: مقاله در 30 ژانویه 2022 به روز شد

این کنترلر Xbox Elite Series 2 Core با قیمت ۱۱۶ دلار در آمازون به فروش می رسد. با قیمت معمولی 130 دلار، این یک تخفیف کوچک خوب برای کسانی است که به دنبال یک کنترلر جدید Xbox هستند. همه مشتریان ارسال رایگان دریافت می کنند، اما، طبیعتا، اعضای Prime کنترلر را زودتر دریافت می کنند. کنترلر Elite Series 2 Core پاییز گذشته به عنوان یک جایگزین ارزان قیمت برای Elite Series 2 استاندارد عرضه شد. با این حال، نسخه Core با هیچ یک از لوازم جانبی همراه نیست، اگرچه می توان آنها را جداگانه خریداری کرد.

از طرف دیگر، می توانید یک نسخه جعبه باز از نسخه معمولی بگیرید در eBay این معامله که توسط فروشنده “Top Rated Plus” فروخته می شود، با ارسال رایگان دو تا چهار روزه و ضمانت بازگشت پول eBay ارائه می شود. به عنوان یک محصول جعبه باز، جعبه اصلی و مواد بسته بندی ممکن است وجود نداشته باشد. با این حال، کنترل باید در شرایط جدید باشد و با تمام لوازم جانبی اصلی و ملحقات همراه باشد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر تصمیم دارید که پاروهای عقب و سایر لوازم جانبی را می خواهید، همیشه می توانید آنها را جداگانه خریداری کنید. مایکروسافت می فروشد یا می توانید سکه های قابل بازخرید مورد نظر خود را انتخاب کرده و از شرکت های شخص ثالث خریداری کنید. به عنوان مثال، شما می توانید یک مجموعه ای زیبا از پاروهای پشتی با حدود 10 دلار ما این پاروهای شخص ثالث را آزمایش کرده‌ایم و احساس می‌کنند و به خوبی کار می‌کنند.

بخوانید  علاقه سازنده بازی Final Fantasy 16 برای عرضه آن بر روی کامپیوتر

این بدان معنی است که شما نمی توانید دست و پا زدن، چهار چوب آنالوگ اضافی برای تعویض، یک D-pad قابل تعویض یا کیف حمل را دریافت کنید. در عوض، کنترلر Core فقط دارای نسخه رده بالای کنترلر Elite Series 2 است – میله های زیباتر، قفل های ماشه، یک پد فلزی هشت جهته D و دستگیره های لمسی.